Freakactie Vuurwerk Huizen 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Road Riot?

Cruel Traction? (deze heb ik overigens niet in de Freakactie van Huizen gezien...)

Die zal je nergens in een freakaktie tegen komen, want ze zijn helemaal operdepop.

En de Road Riot lijkt mij ook een prima bak! (ik heb deze iig besteld)

Ja,Road Riot,maar je kan zelf ook combis maken,bv 2 Alcatraz gevolg door 2 keer Panter/Double Reflex.
Happy Q Thunders,bv 1tje aan hoofdlont Wall of Silver xxl en aan reserve lont 1 Happy Q,je hebt dan een soort Down Under:wink:

Ja,Road Riot,maar je kan zelf ook combis maken,bv 2 Alcatraz gevolg door 2 keer Panter/Double Reflex.
Happy Q Thunders,bv 1tje aan hoofdlont Wall of Silver xxl en aan reserve lont 1 Happy Q,je hebt dan een soort Down Under:wink:
White thunder niet interessanter? (prijs/kwaliteit?)

mijn lijst bij vuurwerk huizen tot nu toe:
2x Joy Ride
2x Silent Trails
2x Cruelty
1x The Greatest
1x Road Riot
2x The Moment
2x Stars over Paris
1x Big19

Ik heb even jullie hulp nodig...

Dit jaar ga ik voor het eerst voornamelijk producten van Wolff aanschaffen.
In de afgelopen jaren was het voornamelijk Pronk Vuurwerk en Lesli maar daar ben ik een klein beetje op uitgekeken.

Tot op heden heb ik in de freakactie het volgende lijstje besteld, op basis van reacties en recensies op dit forum:
Concerto Rosso × 3
Cruelty × 1
Final Fate × 2
Heavy 3 × 2
Karton Big 19 × 1
Joy Ride × 2
Phantom × 2
Stars over Paris × 2
The Moment × 1
The Miracle × 1

Hebben jullie nog tips van producten die ik hieraan moet toevoegen?
Ik hoor graag jullie input.

Ik ben erg enthousiast over de Red Heat. Prachtige blinkers!

Dat klopt, want mijn waarde collega, overigens ook lid van dit forum, heeft net de 3 laatste hier weggekaapt! Ik pik er ook iets van mee als ik de rest van het jaar aardig tegen hem blijf doen hier op het werk :wink:

Maar juist dat verschil in tempo maakt het voor mij een groot verschil.

Qua prijs kan je bijna 2 White Thunders voor 1 Happy Thunder Q kopen.

Qua knal zijn ze gelijkwaardig terwijl ik denk dat de WT harder gaat.

Qua mine en indrukwekkendheid (is dat een woord?) is dat de HTQ.

Ik zou gaan voor 2x de WT.

Ik zou ze gewoon allebij nemen.

Dan nog heb je niet hetzelfde effect als een happy Thunder q. Een aantal wt gevolgd door een aantal htq is ooi Nice natuurlijk

Ik heb ook een week verlekkerd zitten kijken naar die 3 Big 19's, tot ze ineens weg waren. Maar goed, wie weet dat er later dit jaar nog een paar op de boot naar NL zitten. En het bekende gezegde luidt: 'Het hebben van de zaak, is het einde van het vermaak!' dus ergens in spanning naar uitkijken is ook al heel leuk:D

Het zou ook wel meteen een hap slaan uit mijn budget van volgend jaar. Ik ga deze vroege vogel acties gebruiken om alvast een paar toppertjes vast te leggen voor een klein prijsje:

- Cruelty. Toppertje van dit jaar, en spijt dat ik deze juist als enige NIET gefilmd heb!
- Joy Ride. Op basis van de video's en de reacties hier moet deze volgend jaar in de straat staan.
- Red Heat. Onder welke stoeptegel heb ik gezeten? Ik had de Phantom, maar deze helemaal over het hoofd gezien. Ga steeds meer van die blinkers houden!
- Happy Thunder Q. Een waardig opvolger van de At Once, maar dan beter!

De komende periode blijf ik alles in de gaten houden en ik zal niet aarzelen om nog wat cakes erbij te pakken! Het spreiden van kosten is wel ideaal. Hoewel spreiden... ik tel deze uitgaven stiekem gewoon niet mee zodra het 1 september is:bonk:

Het is een ritje van 85 km, maar kan ik mooi combineren met een bezoekje aan Witte Tenten in Eemnes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan