Freakactie Vuurwerk Huizen 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht er iemand zijn die een karton Big19 wilt delen en die woont in de buurt van Amersfoort stuur dan even een PM naar mij toe

Mocht je interesse hebben om met Bas en evt andere belangstellende een karton Black Cobra 95 te delen ( karton inhoud is 2 ), stuur me dan een pm of een email naar [email protected].
Dan kan ik even inventariseren hoeveel mensen er interesse in hebben.
En waar mogelijk meerdere mensen blij maken door ze mee te bestelen voor de belangstellende:)

Mocht je interesse hebben om met Bas en evt andere belangstellende een karton Black Cobra 95 te delen ( karton inhoud is 2 ), stuur me dan een pm of een email naar [email protected].
Dan kan ik even inventariseren hoeveel mensen er interesse in hebben.
En waar mogelijk meerdere mensen blij maken door ze mee te bestelen voor de belangstellende:)

Is dit dan ook mogelijk met een karton Big 19?

Wanneer er nog iemand interesse hebben in een een half karton big19, stuur dan even een pm of email naar [email protected].

Dan kunnen we kijken of we twee mensen kunnen helpen aan een half karton big19.

Vooral dat Evolution is toch wel lekker geprijsd zeg! Ik ga denk ik voor de combideal van Evolution, lijkt mij een mooie toevoeging op mijn assortiment! :D

Mocht er iemand zijn die een karton Big19 wilt delen en die woont in de buurt van Amersfoort stuur dan even een PM naar mij toe

Wanneer ik er de 2e persoon ook blij mee kan maken, wil ik het karton hier ook delen. Dus dan is eventueel de locatie voor de tweede persoon minder van belang.

Bij interesse stuur mij dan even een pm of email naar [email protected] !

Ik wil er 1 delen, Amersfoort

Ik moet toch even melden dat ik heb besloten om 1 karton af te halen. Dus voor diegene die nog een karton Big 19 willen delen... 6 voor 65 euro kunnen Vuurwerk Huizen een PM sturen.

En geloof me, beter vind je niet voor deze prijs!!!

De laatste bestelling is ook de deur uit:
1 New Moon
2 cruelty
1 Alcatraz
2 Sky Palm
1 Joy Ride
1 Sky samurai

Weer mooie prijzen en goeie service via de mail/pb!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan