Freakactie Vuurwerk Huizen 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan toch maar de eerste bestelling eruit gedaan. Mooie prijzen en dan ook nog de laatste BIG19 besteld! Net op tijd:p

Thanks Patrick voor de goede service :)

Op dit moment heb ik nog 3 Cruel Traction en nog 4 big 19, voor nu is dat op = op en weet ik niet in hoeverre ik deze nog bij krijg.
De Cruel Traction is €125.00 en Big19 is €130.00

Heb je interesse stuur dan even een email naar [email protected]

Zoals het er naar uit ziet zullen wij aankomende week de freak actie gaan verplaatsen naar onze nieuwe freaksite !
Wij hopen dit weekend een begin te kunnen maken met het gaan vullen van de webshop en de planning is om begin van de week al het een en ander aan artikelen op de webshop te hebben staan.

Zodra de site draait zal ik natuurlijk hier het adres plaatsen en zodra de eerste artikelen erin komen te staan volgt er een update!

Hiermee hopen wij dat het net even wat makkelijker werkt dan via het bestand bestellen en kan je alle info van het betreffende product terug vinden op de site.

Patrick

Dat is een mooie aanvulling, een freak side! :yes:

Goede actie, Patrick!

Zoals het er naar uit ziet zullen wij aankomende week de freak actie gaan verplaatsen naar onze nieuwe freaksite !
Wij hopen dit weekend een begin te kunnen maken met het gaan vullen van de webshop en de planning is om begin van de week al het een en ander aan artikelen op de webshop te hebben staan.

Zodra de site draait zal ik natuurlijk hier het adres plaatsen en zodra de eerste artikelen erin komen te staan volgt er een update!

Hiermee hopen wij dat het net even wat makkelijker werkt dan via het bestand bestellen en kan je alle info van het betreffende product terug vinden op de site.

Patrick

Toppie Patrick we zijn zeer benieuwd...:p:D

Vanaf vandaag is onze freaksite in de lucht !
Jullie kunnen ons vinden op www.pyrofreakshuizen.nl

Ik ben op dit moment druk met het aanpassen van teksten en het vullen van de webshop zodra ik hier klaar mee ben zal de webshop op open gezet worden en kunnen jullie via de site bestellen, de planning is dat dit in de loop van maandag zal zijn.

Mochten jullie vragen/opmerkingen hebben hoor ik het graag !

En zodra de verkoop openstaat zal ik het hier melden.

De combideals zien er ook goed uit tot nog toe. Ik weet niet of dit voorbeelden zijn of iets anders, maar ziet er leuk uit.
greetzzz

Ja Patrick t begint mooie vormen aan te nemen complimenten. Wanneer gaan we los?:p Zeer benieuwd naar combinatie 4!!! Heb hopelijk een beetje een idee....

Ik hoop dat ik vanmiddag "los" kan gaan, enige probleem was nog dat de afbeeldingen niet werden getoond maar zoals jullie hebben kunnen zien zie je die nu wel, voor wat ik heb begrepen zijn ze nu nog eea aan testen en zodra dat is afgerond gaat de verkoop functie open en komen de prijzen ook zichtbaar te staan.

De drie combideals die je nu ziet incl afbeelding zullen inderdaad zo zijn, nummer 4 blijft nog even een verrassing :)

Zodra ik los kan gaan zal ik dat ook hier nog even posten natuurlijk.

Onze website pyrofreakshuizen.nl is nu werkend en de site is open gesteld.
Dus je kan vanaf nu de actie's bekijken en ook de winkelwagen/bestel functie werkt.

Het zou kunnen zijn dat de site op dit nog iets traag is omdat ze aan de achterkant nog wel aan het werk zijn aan de weergaves van de afbeeldingen.

Mochten jullie dingen tegen komen tijdens het gebruik van de site dan hoor ik dat graag zodat ik kan kijken of we dat kunnen gaan aanpassen.

Patrick

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan