Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op dit moment heb ik nog 3 Cruel Traction en nog 4 big 19, voor nu is dat op = op en weet ik niet in hoeverre ik deze nog bij krijg.
De Cruel Traction is €125.00 en Big19 is €130.00
Heb je interesse stuur dan even een email naar [email protected]
Ik kan vast melden dat er hoogstwaarschijnlijk 4 combideals komen! In iedergeval van elke importeur 1.
Daar worden we nieuwsgierig van?!![]()
Zoals het er naar uit ziet zullen wij aankomende week de freak actie gaan verplaatsen naar onze nieuwe freaksite !
Wij hopen dit weekend een begin te kunnen maken met het gaan vullen van de webshop en de planning is om begin van de week al het een en ander aan artikelen op de webshop te hebben staan.
Zodra de site draait zal ik natuurlijk hier het adres plaatsen en zodra de eerste artikelen erin komen te staan volgt er een update!
Hiermee hopen wij dat het net even wat makkelijker werkt dan via het bestand bestellen en kan je alle info van het betreffende product terug vinden op de site.
Patrick
Dan toch maar de eerste bestelling eruit gedaan. Mooie prijzen en dan ook nog de laatste BIG19 besteld! Net op tijd
Thanks Patrick voor de goede service![]()
Toppie Patrick we zijn zeer benieuwd...![]()