[FreakActie] Meester Vuurwerk Lelystad 2017 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijke actie! Zojuist de Transbomber 2016 besteld! Ik hoop dat 'ie het waar maakt, kon hem voor deze prijs niet laten staan.

Wil je de 2016 versie van de transbomber nog hebben? De laatste zijn nu nog te koop!!
Wees er snel bij op=op de laatste in heel Nederland tegen een super prijs.... Check ook onze andere scherpe aanbiedingen

Beste Matii, onze excuses voor de late reactie, zijn erg druk geweest in China en met onze evenementen.
Dinsdag zijn wij weer op de zaak dan gaan we dit meteen even checken voor je.

Met vriendelijke groet,

Team Meester Vuurwerk

Hoi, jullie zijn ook Vuurwerkmania dealer, maar kan jullie niet kiezen als picknicktafel up point. Zijn jullie nog van plan dit mogelijk te maken? Heb al 2 transbomber besteld, maar zou ideaal zijn als ik daar nog wat Mania items aan toe kan voegen vanuit de nu lopende acties.

Alvast bedankt!

Hoi, jullie zijn ook Vuurwerkmania dealer, maar kan jullie niet kiezen als picknicktafel up point. Zijn jullie nog van plan dit mogelijk te maken? Heb al 2 transbomber besteld, maar zou ideaal zijn als ik daar nog wat Mania items aan toe kan voegen vanuit de nu lopende acties.

Alvast bedankt!

Beste WJE, wij verkopen weliswaar items van Vuurwerkmania maar zijn geen dealer vandaar dat wij niet op de pickup point staan.

Mvgr. Team Meester Vuurwerk

Ik heb een vraagje met betrekking tot de huidige prijzen. Ik ben benieuwd hoe lang (indien niet uitverkocht) deze geldig blĂ­jven. Heette maken met het spreiden van de kosten...

Ik heb een vraagje met betrekking tot de huidige prijzen. Ik ben benieuwd hoe lang (indien niet uitverkocht) deze geldig blĂ­jven. Heette maken met het spreiden van de kosten...

Beste Avalance, Indien het product niet uitverkocht is zijn de huidige prijzen nog geldig tot November.

Met vriendelijke groet,

Team Meester Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan