Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede middag Avalanche

Deze yellow river zijn van 2014.
Ik heb er op dit moment nog 4 in de vrije voorraad.

Dennis

Nu ook op voorraad de nieuwe Evo boxen.

3xHeaven
Winter night
Serenity

Nu een extra zomervakantie korting op je totaal bedrag.

attachment.png

Laatst bewerkt:
Hebben jullie toevallig nog een leuke aanbieding met fluitblokken ?
Zoals de whacky whistler, raw whistlers dergelijk ?

De Horn Whistlers staat er voor een goede prijs op. Dat wordt waarschijnlijk daadwerkelijk een 3-staps fluit dit jaar :)

De Horn Whistlers staat er voor een goede prijs op. Dat wordt waarschijnlijk daadwerkelijk een 3-staps fluit dit jaar :)

Maja daar durf ik het niet mee aan alle filmpjes die ik zie is een gewongewone fluit en voor dat geld kan je echt wat leukers maken :p

We hebben alle artikelen die uitlopen in de outlet geplaatst van Weco.
Zo als jullie hebben gelezen gaan deze artikelen eruit bij Weco.
Aangezien we nog een aantal artikelen op voorraad hebben zijn ze leuk geprijsd in de outlet gezet voor de liefhebber die iets zoekt.
Ook op deze artikelen krijg je de extra korting over je totaal factuur vanaf € 100,00 euro.

Van een hoop artikelen 1 tot 3 beschikbaar.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Dennis

attachment.png

Laatst bewerkt:
Even een leuke actie voor de thuis blijvers

Nu nog te bestellen voor € 22,50 :cool:

Tevens is dit de laatste maand van onze zomerkorting actie 4 en 8% extra vanaf € 100,00 op alles in de webshop dus ook de outlet !!!
deze loopt nog tot 27-08-2017.

www.vuurwerkalmerehaven.nl.jpg

attachment.png

Goede avond Rocketfreak

De Serentiy is 5 euro duurder geworden dat klopt.
Dit had ook de prijs moeten zijn 125,00 euro en deze stond op 120,00 euro ik had iets door elkaar gehaald in het systeem.
Wel is de Winter Night ongeveer 5,00 euro goedkoper geworden en hier is de fout ontstaan bij mij in het systeem met invoeren.
Ik heb ook even de drgn revenge bekeken in het systeem en hier stond de datum niet goed vanaf 3 september :bonk: had deze naar de € 22,00 moeten springen ik heb hem ook weer netjes aangepast in het systeem.

Bedankt voor de melding

Dennis

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Vanaf 1e week september zullen ook de prijzen omhoog gaan zo als eerder gepost op het forum.

Leuke actie, maar waarom zijn de serenity en drgn revenge ineens duurder geworden? Geen verwijt, gewoon een vraag..

Laatst bewerkt:
We hebben een paar rambam 2.0 evolution kunnen aankopen omdat er vraag naar was.
De crewleden die aan mij gevraagd of een mail of een pm gestuurd hebben,daar is inmiddels een bericht naar toegestuurd en deze staan op blok voor verkoop.
Er blijven er een paar over voor de vrije verkoop en dat is het ook OP=OP deze kunnen niet meer bij besteld worden voor dit jaar.
Vandaag zullen ze online komen die over zijn.

Dennis

attachment.png

Laatst bewerkt:
Super Dennis echt een topbak die Rambam ben blij dat ik er 2x veilig heb kunnen stellen als echte liefhebber. Thanks...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan