Huboxlvuurwerk
VWC lid
Benieuwd of jullie ook weer Volt in het assortiment krijgen? Vooral benieuwd naar;
glitter 2 willow, spinner 2 colorz en de 1.0 final gold.
dit is misschien wel een leuke box vuur je?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Benieuwd of jullie ook weer Volt in het assortiment krijgen? Vooral benieuwd naar;
we doen ons best om alles zsm te beantwoorden , lukt niet altijd maar doen zeker ons best en vinden het zelf ook gewoon leuk om over vuurwerk te praten dat scheelt natuurlijkGoed bezig hier hoor, mooi om te zien. Top jullie interactie met de leden hier.
klopt helaas knettermans , wel komen er veel mooie nieuwe items dit jaar , maar met al dat nieuws behoorlijk wat keuzes te maken en filteren
Goede alternatieven voor een 30mm box met spinners zijn er helaas weinig. Zo zijn er 2 producten die heel hoog op m'n lijstje stonden helaas uit, de volt spinnerz 2 colorz en de skyline on fire van evo. Goede suggesties voor vervangers zijn welkom![]()
niet dat ik zie , tel er hooguit 1 , als je dat vergelijkt met spinnerz 2 colorz dan is het wel erg anders helaas , maar bedankt voor je tipIn de Centurion van Wolff zitten ook spinners
jaa snap ik , we zijn druk bezig om alle producten goed te bekijken , zijn nu in de catalogus van lesli bezig waar onder ander de volt! onder valt , we kijken altijd producten meermaals , als ik een goeie tegen kom dan raad ik je die zeer zeker aan , hou je op de hoogte , weet alleen dat er weinig opties zijn dit jaarMad twister heb ik al in bestelling staan en nog wel een paar cakes met spinners maar ik zoek echt een vergelijkbare compound
uitlopend helaasSorry is de forever van Wolff exBekijk bijlage 73303cuus
Goede alternatieven voor een 30mm box met spinners zijn er helaas weinig. Zo zijn er 2 producten die heel hoog op m'n lijstje stonden helaas uit, de volt spinnerz 2 colorz en de skyline on fire van evo. Goede suggesties voor vervangers zijn welkom![]()
thanks die had ik nog niet bekeken , hier het filmpjeZag van de week ergens de Sky Surfer, dacht van Wolff, 30mm en spinners
Kan ik zeker beamen. Reeds 2 bestellingen geplaatst en altijd snelle/correcte reacties op de mail!Goed bezig hier hoor, mooi om te zien. Top jullie interactie met de leden hier.
Sky Surfer is aardig maar ik wordt er niet direct enthousiast van. Maar bedankt voor de tip iig.
we zoeken nog even voor je verderSky Surfer is aardig maar ik wordt er niet direct enthousiast van. Maar bedankt voor de tip iig.
top dat je dit zo ervaren hebt en nogmaals bedankt voor je bestellingen , we doen ons best om alles zo snel en goed mogelijk te beantwoorden , nu scheelt het wel dat wij het praten over vuurwerk ook leuk vindenKan ik zeker beamen. Reeds 2 bestellingen geplaatst en altijd snelle/correcte reacties op de mail!