[Freakactie] Huboxlvuurwerk Emmer-compascuum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed bezig hier hoor, mooi om te zien. Top jullie interactie met de leden hier.

klopt helaas knettermans , wel komen er veel mooie nieuwe items dit jaar , maar met al dat nieuws behoorlijk wat keuzes te maken en filteren

Goede alternatieven voor een 30mm box met spinners zijn er helaas weinig. Zo zijn er 2 producten die heel hoog op m'n lijstje stonden helaas uit, de volt spinnerz 2 colorz en de skyline on fire van evo. Goede suggesties voor vervangers zijn welkom ;)

Goede alternatieven voor een 30mm box met spinners zijn er helaas weinig. Zo zijn er 2 producten die heel hoog op m'n lijstje stonden helaas uit, de volt spinnerz 2 colorz en de skyline on fire van evo. Goede suggesties voor vervangers zijn welkom ;)

heb je de mad twister van wolff al eens bekeken , is wel een losse cake , de rest zal ik even voor je bekijken wat ik in de 30mm compound al kan zien als ik wat heb stuur ik je het

Mad twister heb ik al in bestelling staan en nog wel een paar cakes met spinners maar ik zoek echt een vergelijkbare compound

Mad twister heb ik al in bestelling staan en nog wel een paar cakes met spinners maar ik zoek echt een vergelijkbare compound
jaa snap ik , we zijn druk bezig om alle producten goed te bekijken , zijn nu in de catalogus van lesli bezig waar onder ander de volt! onder valt , we kijken altijd producten meermaals , als ik een goeie tegen kom dan raad ik je die zeer zeker aan , hou je op de hoogte , weet alleen dat er weinig opties zijn dit jaar

Zag van de week ergens de Sky Surfer, dacht van Wolff, 30mm en spinners

Kan ik zeker beamen. Reeds 2 bestellingen geplaatst en altijd snelle/correcte reacties op de mail!
top dat je dit zo ervaren hebt en nogmaals bedankt voor je bestellingen , we doen ons best om alles zo snel en goed mogelijk te beantwoorden , nu scheelt het wel dat wij het praten over vuurwerk ook leuk vinden

25mm maar ook geniale spinners; de Decibel van Wolff. je verbaast je wat uit zo'n cakeje komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan