[Freakactie] Huboxlvuurwerk Emmer-compascuum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Decibel is idd een leuke spinner cake, heb er ook al 3 besteld :)

De Rat van China Red is overigens ook een hele fraaie!

Ik denk dat ik moet hopen dat ik nog een spinnerz 2 colorz of een colorful city tegenkom maar de kans is niet zo groot ben ik bang.

zie hier
Kylin
De mythe is waar... Deze compound is zo licht, net als Kylin, dat je even vergeet dat 't nacht is. Heel bijzonder en erg vermakend. Met 122 shots naar voorspoed en nieuw elan.

van €239,95 nu voor € 189.95
te bestellen op www.huboxlvuurwerk.nl
de rest van het assortiment 20% korting , let op dit word in het winkelmandje pas verrekend en gaat dus nog van de prijzen af , ook al veel nieuwe artikelen op de webshop
veel kijk plezier

Nou, ook maar een bestelling gedaan! Heel veel zin om een 'nieuwe' freak shop te bezoeken.

Nette prijzen, goede communicatie, ben benieuwd wat ik er nog bij bestel :wink:

binnenkort komen er nieuwe producten in de freakactie dus houd onze site www.huboxlvuurwerk.nl goed in de gaten
voor aankomende maand gaat het waarschijnlijk om de volgende producten : artillery , breakout , return of the pheonix, red alert en screaming vulture , zijn ook een aantal als kartondeal te bestellen
wat vinden we ervan?

Bohhh hele mooie actie. Jullie liggen hellaas te ver uit de route maar heb al meerdere mooie acties hier voorbij zien komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan