[Freakactie 2026] Vuurwerkfeestje.nl

Gisteren ben ik bij @Vuurwerkfeestje NL langs geweest om mijn bestelling te halen! Nog even met Rico staan praten over wat er misschien nog aankomt dit jaar.
Ik ben benieuwd!

Heb even een foto gemaakt van het Cat1 vuurwerk wat ik nu heb verzameld....... Misschien toch een beetje doorgeslagen. 🫣

Bekijk bijlage 1827095
Dat begint al aardig uit de hand te lopen. Er zitten wel hele leuke dingen bij.

Jammer dat je er blijkbaar al vroeg was, ik was er zelf ook nog even maar pas rond 15 uur.

Gisteren ben ik bij @Vuurwerkfeestje NL langs geweest om mijn bestelling te halen! Nog even met Rico staan praten over wat er misschien nog aankomt dit jaar.
Ik ben benieuwd!

Heb even een foto gemaakt van het Cat1 vuurwerk wat ik nu heb verzameld....... Misschien toch een beetje doorgeslagen. 🫣

Bekijk bijlage 1827095
Hoe zijn die Dumbum knalerwten? Al getest? Kwam een straatfilm tegen. Doffe dreunen en geen samples zo te zien..

Je kunt een lotgenotengroep beginnen. Je bent niet alleen. 🙃

Goed idee! Help elkaar het vuurwerkverbod door....

Dat begint al aardig uit de hand te lopen. Er zitten wel hele leuke dingen bij.

Jammer dat je er blijkbaar al vroeg was, ik was er zelf ook nog even maar pas rond 15 uur.

Ja ik was om 9:00 in Sliedrecht. Als ik Rico zo aan hoorde zal ik later in het jaar vast nog een keer komen aanwaaien.

Hoe zijn die Dumbum knalerwten? Al getest? Kwam een straatfilm tegen. Doffe dreunen en geen samples zo te zien..

Nog niet getest. Zal er morgen eens een paar in de tuin neer gooien.

Ik heb even zitten kijken, maar volgens mij heb je nog niet alles 🤣🤣

Volgens vrouwlief heb ik alweer veel te veel.... Haha.
Denk wel dat het beste wat er nu te krijgen is hier bij zit.

Ik kan in iedergeval vooruit. Maar het blijft voelen als een pleister op een open wond helaas.

Back
Bovenaan