[Freakactie 2026] Vuurwerkfeestje.nl

Aanstaande vrijdag is het alweer de laatste vrijdag van de maand, en dat betekent VrijMiBo-tijd!:d
Je bent van harte welkom om van 14:30 tot 17:00 uur naar hartelust te schelden op de politiek.

De hierboven getoonde Heaven Jewels en Mini Conic Fountains zijn vrijdag ook beschikbaar in de winkel. Helaas is Klasek nog niet bij ons binnen,
In april hopen we ook El Gato F1 toe te voegen in kleine aantallen! :cool:

Helaas gaat het mij vrijdag niet meer lukken om langs te komen. De afspraak die ik in België had voor mijn werk is geannuleerd.

Wel wil ik graag wat ander Cat 1 spul dan het standaard Lesli assortiment inslaan. Dus ik ga zeker een keer langskomen! Moet alleen even puzzelen wanneer en op welke locatie. Mocht je een bestelling hebben staan en toch niet op dat moment kunnen afhalen. Kan dit dan worden opgeschoven?

Ben benieuwd naar de El Gato producten!

Helaas gaat het mij vrijdag niet meer lukken om langs te komen. De afspraak die ik in België had voor mijn werk is geannuleerd.

Wel wil ik graag wat ander Cat 1 spul dan het standaard Lesli assortiment inslaan. Dus ik ga zeker een keer langskomen! Moet alleen even puzzelen wanneer en op welke locatie. Mocht je een bestelling hebben staan en toch niet op dat moment kunnen afhalen. Kan dit dan worden opgeschoven?
Geen probleem en hopelijk tot snel!
In overleg is dat zeker mogelijk.

Back
Bovenaan