Vuurwerk Vathorst
VWC lid
Het koste de nodige moeite, maar het is gelukt! Veel plezier met je order!!Op de terugweg naar huis nog even bij Vathorst langsgereden en wat leuks meegenomen. Thanks Dave (en pa).
Bekijk bijlage 1827037
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het koste de nodige moeite, maar het is gelukt! Veel plezier met je order!!Op de terugweg naar huis nog even bij Vathorst langsgereden en wat leuks meegenomen. Thanks Dave (en pa).
Bekijk bijlage 1827037
Ah kijk! Altijd goed om te horen. We gaan er het beste van maken!!@
Dank nog Dave, blij mee! Super service. Nog even praatje met je pa gemaakt. Hopelijk gaat het ondanks het wegvallen van Cat2 goedkomen met de nieuwe business. Ik kom zeker nog eens.
Ben ook benieuwd na die colour fountains, als je er 1 gaat testen, laat dan je bevinding ervan weten!Gisteren een bezoekje gebracht aan jullie winkel! Was een wat kleinere bestelling, om collectie Funke/Albert compleet te maken. Daarnaast nog wat ander spul, waaronder de Colour Fountains waar ik benieuwd naar ben.
Ik moest er iets meer dan een uur voor reizen, en toen moeders dat hoorde kreeg ik direct een bak koffie aangeboden. Tijdens het bakkie met je pa gekletst! Wat een super aardige mensen! Complimenten voor de gastvrijheid! Keep up the good work!
Altijd top om te horen! De koffie staat altijd klaar! Heel veel plezier met je order, en net zoals anderen ben ik ook zeer benieuwd naar de Colour FountainsGisteren een bezoekje gebracht aan jullie winkel! Was een wat kleinere bestelling, om collectie Funke/Albert compleet te maken. Daarnaast nog wat ander spul, waaronder de Colour Fountains waar ik benieuwd naar ben.
Ik moest er iets meer dan een uur voor reizen, en toen moeders dat hoorde kreeg ik direct een bak koffie aangeboden. Tijdens het bakkie met je pa gekletst! Wat een super aardige mensen! Complimenten voor de gastvrijheid! Keep up the good work!

Altijd top om te horen! De koffie staat altijd klaar! Heel veel plezier met je order, en net zoals anderen ben ik ook zeer benieuwd naar de Colour Fountains![]()
Vind overduidelijk dat fontein 2 en de laatste het mooiste zijn. Denk dat we na mijn mening wel kunnen zeggen dat deze fonteinen het meeste in de buurt komen kwa fonteinen in f2. Niet kwa lange duur, dat valt iets tegen. Maar wel kwa hoogte, breedte. Ook is dit setje leuk omdat elke fontein een andere uitwerking heeft! Als 't om lange duur gaat van de fonteinen dan denk ik dat Funke nu de langste duur kwa 'n fontein heeft. Dit filmpje heeft me wel overgehaald om 1 pakje is te bestellen!Dit filmpje heeft iedereen wel geziek denk ik?
Vind overduidelijk dat fontein 2 en de laatste het mooiste zijn. Denk dat we na mijn mening wel kunnen zeggen dat deze fonteinen het meeste in de buurt komen kwa fonteinen in f2. Niet kwa lange duur, dat valt iets tegen. Maar wel kwa hoogte, breedte. Ook is dit setje leuk omdat elke fontein een andere uitwerking heeft! Als 't om lange duur gaat van de fonteinen dan denk ik dat Funke nu de langste duur kwa
Lekker manGisteren met overwinning van oranje enkele cat1 artikelen van jullie uitgeprobeerd, kort verslagje;
Event torch orange: Lange duur, wat je verwacht van een fakkel! Felle kleur! Top, wel veel rook ontwikkeling.
Klasek scream luchthuilers/fakkel;
Mooie scream geluid, en mooie witte fontein erbij, kwa duur 10 seconden felle scream en fontein. Prima product
Luchthuilers van funke uitgeprobeerd,geel, groen en zilver met knister.
Wat met opviel is dat de fluit feller is als bijvoorbeeld de klask scream torch, wel is de duur van de scream stukken minder lang en overduidelijk is de gele luchthuiler een stuk feller kwam vlam , maar niet kwa scream geluid. Zilver en groen is echt top!
Funke luchthuilers groen en zilver zijn nogmaals extreem kwa fluit! De zilver knister is de uitblinker met nog op 't einde soort crackling effect!Lekker mannet dan toch maar weer ff 2 keer die groene luchtuilers aangeklikt door u.ik ga vanavond ff die monster color fountains filmen.. elke keer als ik op die vathorst site kijk krijg ik fomo voor die funke luchthuilers.dan ben je uiteindelijk toch weer bijna 200 kwijt aan cat1 bestellingen.. wel een super assortimentje al zeg ik het zelf
ik kom het 15 augustus ophalen tijdens een motor ritje..dan ben ik in de buurt. had het bij de opmerkingen gezet, maar het staat niet op de orderbevestiging.kont vast goed
![]()
50 stuks.Dave, hoeveel zit er in een karton van de luftheuler? Wellicht beetje inslaan voor aankomende jaren als de kids ouder worden.
Je kan natuurlijk alles ook direct meenemen in de winkel. De kosten voor iedere order blijft wel doorgaan, en dan is daarvoor is het verkoopbedrag van 5,- helaas te laag.Minimum bestel bedrag stond eerst op 5,-. Nu €20,-voor meeste geen probleem. Maar om af en toe wat te testen wel jammer!
Euhm! Luftheuler Silber en Silber Knister zitten er 50 pakjes van in.50 stuks.
Je hebt meteen familie Haai compleetOok wat leuke spulletjes bij Vathorst vandaan. Het is dan wel geen F2 maar we maken er het beste van!
@reijken bedankt voor het meenemen van mijn bestelling.

"Baby shark, doo doo doo doo doo doo..Je hebt meteen familie Haai compleet![]()
Ook wat leuke spulletjes bij Vathorst vandaan. Het is dan wel geen F2 maar we maken er het beste van!
@reijken bedankt voor het meenemen van mijn bestelling.