faab1234
VWC lid
Hoezo is dit uitloop dan? Heb laatst al wel wat gehaald.Bang dat ze uitverkocht raken?er zal straks wel een run op die dingen zitten aangezien het uitloop is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoezo is dit uitloop dan? Heb laatst al wel wat gehaald.Bang dat ze uitverkocht raken?er zal straks wel een run op die dingen zitten aangezien het uitloop is
“Whistle” effecten zijn na 2025 verboden binnen cat f1Hoezo is dit uitloop dan? Heb laatst al wel wat gehaald.
Dus dit het laaste wat op de markt is.“Whistle” effecten zijn na 2025 verboden binnen cat f1
Ik weet niet hoe het kan, maar profiteer ervan.Dus dit het laaste wat op de markt is.
Hoe kan het zijn dat je dit nog mag kopen als het al verboden is.
Anders snel even wat meer bestellen.
dit gaat dus niet over korting op funke als ik het goed begrijp?VANDAAG DE LAATSTE KANS OM GEBRUIK TE MAKEN VAN DEZE ACTIE! GELDIG TOT 23:59 VANDAAG
Geldt alleen op de Evo en Wolff artikelen inderdaaddit gaat dus niet over korting op funke als ik het goed begrijp?
Toch even verder onderzocht.Ik weet niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
Hier is elders uitgebreid discussie over gevoerd:Toch even verder onderzocht.
Maar het mag nog steeds volgens de wet.
wetten.nl - Regeling - Regeling aanwijzing consumentenvuurwerk - BWBR0027932
wetten.overheid.nl
Fontein buitenhuis.
Klopt, hoogte is geen wettelijke bepaling. Het gaat inderdaad om die metercirkel, aangezien dat de veiligheidsafstand is. Je moet dus dom gezegd niet geraakt kunnen worden door het vuurwerk, als je op 1m afstand staat.De hoogte is het probleem niet volgens mij, meer de brandende delen buiten een straal van 1m op de grond.
Ja, als het goed is wel. De laatste informatie die ik heb is dat er met een aanpassing in de Europese normen in, ik meen 2022, geen fluitlading meer in F1 mag zitten. Saillant: de knetterkings van Aldi hadden een...Geldt dat ook voor fonteintjes met fluit?