(Freakactie 2026) Vuurwerk Vathorst

Wat mooie funke spullen in vathorst opgehaald vanmiddag.die knetterfontijnen gaan wel gek,en die monster color fontijnen ook,wat een dingen👌lekker gevoel wel weer ff een bestelling ophalen met een uitgeprint ordertje..ff met de vader van dave gepraat over de hobby,en weer door!jaa was echt ff een lekker gevoel dat ik binnen stapte om vuurwerk te halen.. tot de volgende👍

Bijlagen

• 20260522_172834.jpg
    20260522_172834.jpg
    2,7 MB · Weergaven: 121
Wat mooie funke spullen in vathorst opgehaald vanmiddag.die knetterfontijnen gaan wel gek,en die monster color fontijnen ook,wat een dingen👌lekker gevoel wel weer ff een bestelling ophalen met een uitgeprint ordertje..ff met de vader van dave gepraat over de hobby,en weer door!jaa was echt ff een lekker gevoel dat ik binnen stapte om vuurwerk te halen.. tot de volgende👍
Yes! Een prachtige order! Ik ben benieuwd wat je van de Monster Colour Fountains vindt!!

We verwachten nog ruim 150+ artikelen!
Volgende week zal GBV assortiment worden uitgebreidt!
Funke zal nog even op zich laten wachten ( Luftheuler Rot, Knistterpeitsche, Meteoriten Kaliber C)
De nieuwe Funke items van GBV zullen pas Q4 binnenkomen, als dat uberhaupt lukt ivm huidige stand van zaken (ze zijn wel besteld in ieder geval)

En de rest blijft nog even een mooie verrassing:)

Dave

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan