(Freakactie 2026) Vuurwerk Vathorst

Het is allemaal even afwachten. Alle buitenlandse importeurs hebben niks met F1 in verband met de strenge regelgeving in Nederland, ze importeren liever alles onder cat 2. We blijven zoeken naar de leuke items, maar we moeten het doen met datgene wat we momenteel hebben. Rond de zomer verwachten we weer nieuwe aanwas:)

Misschien merken als Xplode of Pulver feuerwerk?

Die hebben nog een paar leuke dingen zoals het stromboli assortiment, handfakkels, spinners en bengaals vuur. Uiteraard ga je bij F1 wel al gauw dubbelen qua effect met andere merken.

• Like
Waarderingen: 3xh
Met dank aan een mede-forum-lid heb ik inmiddels ook wat mooie Funke items binnen!

Verwachten jullie ook nog het knetterlint van Funke toe te kunnen voegen in de toekomst?

Zo ik heb afgelopen weekend ook een bestellinkje gedaan en opgehaald, stond netjes klaar (klein foutje) maar die werdt meteen goed opgelost 🙌

Dik tevreden naar huis gegaan!
En eerlijk wat zijn sommige producten verrassend goed! Er komt binnenkort weer een nieuwe bestelling aan😱

Vathorst bedankt voor de goede zorgen!

Bijlagen

• IMG_7426.jpeg
    IMG_7426.jpeg
    393,2 KB · Weergaven: 116
Met dank aan een mede-forum-lid heb ik inmiddels ook wat mooie Funke items binnen!

Verwachten jullie ook nog het knetterlint van Funke toe te kunnen voegen in de toekomst?
We hebben alweer 2 nieuwe (weliswaar oude bekende) Funke items die onderweg zijn. Helaas zijn de knetterlinten momenteel bij Funke uitverkocht.... Maar de verwachting is wel dat ze weer binnenkomen.

Zo ik heb afgelopen weekend ook een bestellinkje gedaan en opgehaald, stond netjes klaar (klein foutje) maar die werdt meteen goed opgelost 🙌

Dik tevreden naar huis gegaan!
En eerlijk wat zijn sommige producten verrassend goed! Er komt binnenkort weer een nieuwe bestelling aan😱

Vathorst bedankt voor de goede zorgen!
Welke producten zijn verrassend goed?

Welke producten zijn verrassend goed?
Vind de Funke fonteintjes zowel als de neon zwerge van Albert als de junior erg leuk met de diversiteit aan kleurtjes. Maar wil je een lekker argressief cat1 fonteintje dan raad ik de klassek fonteinen aan, komen redelijk hoog maar de crackling is luid en goede tijdsduur voor cat1

Back
Bovenaan