(Freakactie 2026) Vuurwerk Vathorst

Mooie spulletjes daar bij Vathorst is leuke vervanging op cat. 2 heb leuke dingen voorbij zien komen 1ste bestelling gedaan, morgen dumbum nice. Ben benieuwd wat jullie van de zomer nog binnen krijgen andere spulletjes dan op de site?? Gr. Robin

Mooie spulletjes daar bij Vathorst is leuke vervanging op cat. 2 heb leuke dingen voorbij zien komen 1ste bestelling gedaan, morgen dumbum nice. Ben benieuwd wat jullie van de zomer nog binnen krijgen andere spulletjes dan op de site?? Gr. Robin
Dankjewel!
Er zijn verschillende artikelen nu in productie / onderweg naar Funke & Klasek. Die komen medio juni beschikbaar, dan zetten we ze pas online, om teleurstelling te voorkomen:)

Heel raar dat ik nu net zo blij ben met cat1 van Funke dan als cat2. Tuurlijk steek ik veel liever cat2, maar dit is een leuk alternatief. En cat1 word ook steeds uitgebreider en groter. Meerdere fonteinen tegelijk afsteken geeft het effect van een "normale cat2 fontein. We moeten maar op zo'n manier de traditie voor't zetten. Ziet er in mijn ogen niet rooskleurig uit met algeheel verbod.

Des al niet te min,

Mooie bestelling geplaatst!

30 pakjes Funkenregen silber!

(P.s.) luk raak maar een datum geselecteerd. Maar het kan dus ook over 1 a 2 weken opgehaald worden zonder afspraak? )
Ik kan het helaas ook niet beter maken, maar probeer er wel het beste van te maken!

Je kan langskomen wanneer je wilt, de order staat voor je klaar!

top dat jullie al mooie artikelen van Funke aanbieden! gelijk maar een aardige bestelling geplaatst om zaterdag op te halen.Gewoon voor het lekkere gevoel weer te kunnen bestellen ondanks dat het cat 1 is.
Tot zaterdag!!!

Mooi dat jullie je zo inzetten om toch nog wat moois en unieks op de markt te brengen!

Helaas vind ik het voor F1 net wat te ver om van Apeldoorn naar Amersfoort te rijden, maar echt een top actie!

Bestelling net opgehaald! Super geregeld en mooie grote primera ook! Best gek om in Maart te zeggen "kom me vuurwerk bestelling ophalen"😆🤣

Back
Bovenaan