(Freakactie 2026) Vuurwerk Vathorst

Zitten mooie spulletjes tussen!

Maakt het nog uit wanneer je het op komt halen? En dan bedoel ik moet het binnen een bepaalde tijd na het bestellen? Het is voor mij namelijk nog al uit de richting maar ik ben wel eens in de zoveel tijd in de buurt voor werk en kan het dan wel even oppikken.

Zitten mooie spulletjes tussen!

Maakt het nog uit wanneer je het op komt halen? En dan bedoel ik moet het binnen een bepaalde tijd na het bestellen? Het is voor mij namelijk nog al uit de richting maar ik ben wel eens in de zoveel tijd in de buurt voor werk en kan het dan wel even oppikken.
We zetten het netjes apart voor je per bestelling:) Zodoende ben je altijd verzekerd van je bestelde items. De bestelling blijft rustig op je wachten.

Niet vanuit mij, maar vanuit een vriend (tevens vader van 2 kinderen). Zijn de spulletjes al uitverkocht of komen ze nog online. Die gekleurde knalerwten zijn wel echt leuk zeg!

Niet vanuit mij, maar vanuit een vriend (tevens vader van 2 kinderen). Zijn de spulletjes al uitverkocht of komen ze nog online. Die gekleurde knalerwten zijn wel echt leuk zeg!
Morgen komt het grootste deel Funke binnen, en donderdag komt er al een deeltje Klasek binnen. Het is best wel wat werk om alles online te zetten, dus had alvast een beginnetje gemaakt:)

Back
Bovenaan