Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
is toch een beetje alsof je een uitzending van kassa of elk ander consumenten programma bekijkt ,ineens gaat /kan het wel vlot verlopenTerugbetaling ontvangen, dank.

Idd, woensdag een mail verstuurd. Vandaag geld terug. Ze hadden ook aangegeven dat ze even met vakantie waren.Echt kansloos al deze reacties. Doet de moeite van gasten van vwpd te min.
Ze hadden bij mij ook aangegeven bij afhaal op 31-12 dat het met een paar dagen overgemaakt zou worden!Idd, woensdag een mail verstuurd. Vandaag geld terug. Ze hadden ook aangegeven dat ze even met vakantie waren.
Alle vuurwerk webshops die kei gebruiken liggen er uitGaan jullie dit jaar nog open. Zag dat de site eruit lag.
was mij net ook al opgevallen idd ?????????????????????Alle vuurwerk webshops die kei gebruiken liggen er uit
Ik werd de 28e per mail benaderd en nog geen geld terug. Gelukkig ging het maar om 2 producten, en twijfel ook niet of het goed komt. Al kan communicatie hierover wel wat beter.Ze hadden bij mij ook aangegeven bij afhaal op 31-12 dat het met een paar dagen overgemaakt zou worden!
Ben afgelopen woensdag pas via de mail benaderd door hen dus verwacht het wel vandaag of morgen op de rekening te hebben.
Je zou er maar 4 of 5 in bestelling hebben gehad.
Ik ben vorige week woensdag 15 januari voor het eerst per mail benaderd door ze, heb daarop netjes gereageerd ze vroegen om wat gegevens bestel bewijs en mn rekening nummer.Ik werd de 28e per mail benaderd en nog geen geld terug. Gelukkig ging het maar om 2 producten, en twijfel ook niet of het goed komt. Al kan communicatie hierover wel wat beter.
Overigens is dit de eerste keer in jaren dat er hier iets niet gaat zoals het hoort, dus geen slecht woord verder