[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkperdoos

We zijn even met een welverdiende vakantie en daarna word alles geregeld en opgelost😉😉.

Op zich is dat geen probleem echter vindt ik het wel spijtig dat me bij afhaal geen alternatief is aangeboden of de restitutie me daar niet terug is gegeven om alsnog een ander product uit te zoeken ik had er graag een klein bedrag bij gedaan om bijvoorbeeld een tds 400 extra af te nemen ook denk ik dat jullie al eerder op de hoogte waren dat de freestyle madness niet uitgeleverd zou gaan worden en vindt ik het jammer dat we niet bij voorbaat zijn ingelicht mocht mijn gedachte kloppen.

Maar goed ik hoop de centjes zsm te mogen ontvangen zodat ik ze snel weer uit kan geven!

Hoop dat jullie van de paar vrije dagen genoten hebben op naar een goed en geen vuurwerkvrij 2026!

Zowel Geesteren als Nijverdal waren prima geregelt.

Nijverdal ook goed met afhalen bestellingen in de zaak en losse verkoop achter. Na ophalen vd bestelling nog even in de losse verkoop wat meegepakt.

Laatst bewerkt:
Toen ik daar aankwam was er helemaal niemand! Had zo met een stapeltje van die gele rebellen naar buiten kunnen lopen!
20251229_153442.jpg
Maar even serieus, werd daarna snel geholpen en iemand liep mee naar de auto! Goede service hoor! 👌

Back
Bovenaan