n4ck
VWC lid
Niet los, gewoon online gooien en bestellenBedoel je voor de losse verkoop?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet los, gewoon online gooien en bestellenBedoel je voor de losse verkoop?
--Niet los, gewoon online gooien en bestellen![]()
Bedoelde dat er losse cakes(alleen jullie eigen nieuwe) in de webshop konden, zo niet, dan jammer maar dacht veaag t gewoon.Bedoel je voor de losse verkoop?
Is niet naar jou gericht kerel relaxd! Ipv los verkopen zeg ik online gooien en kunnen we bestellenHe sorry nick, was even vergeten dat ik voordat ik hier een veaag wilde stellen het moest voorleggen aan jou, dom van me. En ja ik weet dat het 25 minuten rijden is ik kom al jaren bij valk maar mag ik het dan niet vragen ofzo?
Sorry maat, in de had je eerste bericht wat verkeerd gelezen, las die zou mooi zijn er niet bij. Mijn fout..Is niet naar jou gericht kerel relaxd! Ipv los verkopen zeg ik online gooien en kunnen we bestellen![]()
Geen probleem man!Sorry maat, in de had je eerste bericht wat verkeerd gelezen, las die zou mooi zijn er niet bij. Mijn fout..
Ah dat is idd begrijpelijk. Dan is het niet anders, thanks voor de uitleg!Vragen mag altijd!. Wat ik begreep is dat wij geen losse cakes mogen verkopen alleen in een set(doos doosje) omdat we anders de bunker moeten aanpassen naar een ompakbunker . Nu hebben we eigenlijk 2 opslagbunkers. In de bunkers mag ik dus ook geen dozen openmaken. Zo als het erin gaat moet het er ook weer uit.