[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkperdoos

Altijd fijn extra fluit artikelen, maar allemachtig wat een traag en eentonig tempo zeg. Die salute cake is wel errug lekker als die een goede knal produceert ten minste.

Altijd fijn extra fluit artikelen, maar allemachtig wat een traag en eentonig tempo zeg. Die salute cake is wel errug lekker als die een goede knal produceert ten minste.
Het tempo had van mij ook hoger gemogen inderdaad, dan paar per 2 schieten ;)

Wat ik mij ook afvraag over die salute cake, ik dacht ergens te lezen dat zo'n salute cake niet meer zo'n TI salute mag hebben maar dat er altijd een ster o.i.d in moet zitten. Dan klopt deze cake toch al niet?

Ik heb er zelf geen verstand van dus ik kan er ook helemaal naast zitten en het verkeerd te hebben gelezen, maar iemand die dit wel weet toevallig? :)

Wat ik had begrepen is dat je geen knal meer zonder effect mag hebben, dus TI wordt denk ik al als een effect ster gezien. Maar het kan ook kloppen wat jij zegt, snapte het zelf ook niet helemaal

Ik denk in deze dat een TI boeket wordt gezien als een effect. Hier is door de jaren heen discussie over geweest en veel importeurs hebben het op veilig gespeeld door er gewoon een losse ster in te drukken. Overigens zijn er ook salute cakes geweest met alleen een flash report. Heel simpel gesteld, het mag niet maar als je niet wordt geselecteerd voor de steekproef wordt er niet gehandhaafd. Dat trucje is een overweging die je maakt als importeur. Ik denk maar even aan de salute cake 1.

Back
Bovenaan