Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En van alles is in de tussentijd ook weer paar x aangevuld , er wordt flink i geslagenZo zeg, bijna alles is uitverkocht en is het seizoen vandaag gestart. Komen er nog mooie akties ?
Ja ik weet het, heb ook al een leuke bestelling staan. Er zijn nog wat wensen.En van alles is in de tussentijd ook weer paar x aangevuld , er wordt flink i geslagen![]()
Ik ook, ben benieuwd wat er nog komen gaatJa ik weet het, heb ook al een leuke bestelling staan. Er zijn nog wat wensen.
Denk wel of geen kooi, deze komen er toch wel. Niks te verliezen dit laatste jaar. Ruimte onder de toonbank ik extra diep dit jaar.Dat zijn mooie cakes zeg!
Hopelijk ook is binnenkort te horen of kooienverbod er wel of niet komt! Zowel voor de verkopers als de freaks. Laatste jaartje nog mooi genieten.
Als we goed onder de toonbank zoeken kunnen misschien boxen keijgen die net zo presteerden als op de demo van rubroDenk wel of geen kooi, deze komen er toch wel. Niks te verliezen dit laatste jaar. Ruimte onder de toonbank ik extra diep dit jaar.
Dat zijn mooie cakes zeg!
Hopelijk ook is binnenkort te horen of kooienverbod er wel of niet komt! Zowel voor de verkopers als de freaks. Laatste jaartje nog mooi genieten.