[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkperdoos

Yes! Vannacht toch maar mn allereerste bestelling gedaan hier bij Valk :)
Tis ff een stukkie rijden maar ach, je leeft maar 1 keer en ik vind nieuwe zaken bezoeken altijd wel gaaf. Ben nog nooit qua vuurwerk in deze regio geweest.

Komt erbij dat ik de dozen die ik ga ophalen in mijn buurt niet kon krijgen plus ik kan op de terugweg wellicht ergens anders ook nog iets halen wat hier lastig te krijgen is doordat het bv uitloop is 👍

Platinum sensation en freestyle madness erbij gesnaait 🤗

Yes! Vannacht toch maar mn allereerste bestelling gedaan hier bij Valk :)
Tis ff een stukkie rijden maar ach, je leeft maar 1 keer en ik vind nieuwe zaken bezoeken altijd wel gaaf. Ben nog nooit qua vuurwerk in deze regio geweest.

Komt erbij dat ik de dozen die ik ga ophalen in mijn buurt niet kon krijgen plus ik kan op de terugweg wellicht ergens anders ook nog iets halen wat hier lastig te krijgen is doordat het bv uitloop is 👍

Platinum sensation en freestyle madness erbij gesnaait 🤗
Jij maakt er een serieuze roadtrip van dit jaar hè :)

2x Strong Celebration besteld als begin.... benieuwd naar de uitvoering, de oude was waanzinnig. Rest van het jaar eens in de gaten houden wat er komt want het gaat nu al rap met de bestellingen :bonk:
Mooie combi-rit met Knalkeet :thumbup:

Laatst bewerkt:
Stel er komt toch een landelijk verbod en die kans is voor mij nog steeds 50/50 wat gebeurd er dan met mijn bestelling? Ik zou hem best alsnog willen ophalen. Verbod wil niet zeggen verbod op verkoop... toch?

Stel er komt toch een landelijk verbod en die kans is voor mij nog steeds 50/50 wat gebeurd er dan met mijn bestelling? Ik zou hem best alsnog willen ophalen. Verbod wil niet zeggen verbod op verkoop... toch?
Bij een landelijk vuurwerk verbod is het kopen, verkopen, in bezit hebben, vervoeren én afsteken van de categorie F2, F3 en F4 strafbaar. Dus dan zul je het geld teruggestort krijgen (ga ik vanuit).

Mooi om te lezen dat jullie open zijn. Ik hoop dat er nog een aantal mooie karton aanbiedingen bijkomen die de naam van de winkel eer aan doen!

Bij een landelijk vuurwerk verbod is het kopen, verkopen, in bezit hebben, vervoeren én afsteken van de categorie F2, F3 en F4 strafbaar. Dus dan zul je het geld teruggestort krijgen (ga ik vanuit).
Wel bijzonder voor degenen die nog F1 & F2 max.25 kilo in hun bezit hebben.... inleverdag🙈 met compensatie eurie per kilo of de groene duim👍

Wel bijzonder voor degenen die nog F1 & F2 max.25 kilo in hun bezit hebben.... inleverdag🙈 met compensatie eurie per kilo of de groene duim👍
Iets met eenmalig gedogen, schijnen we wel goed in te zijn in Nederland. Maar goed, dat is een andere discussie. Laat het hier lekker over vuurwerk gaan wat tegen erg mooie prijzen wordt aangeboden 😀.

• Like
Waarderingen: BENZ
Back
Bovenaan