Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
heb toch nog maar ff Return of the phoenix besteld! Nou was alleen ophaaltijd van mijn andere bestelling niet meer beschikbaar…. Kan ik deze wel gewoon tegelijk ophalen de 29e?
Thnx! Heb t gezien!Heb het voor je aangepast naar 10:30uur omdat het om 1 product gaat. Bij grotere bestellingen wordt dit wel lastig logistiek gezien.
Thanks voor het compliment! Ben ik erg lang mee bezig geweest, dus fijn dat het gewaardeerd wordt.wat ook erg fijn is, is dat jullie het Kaliber en overige informatie er gewoon bij zetten. Heel veel verkopers doen dat namelijk niet. (Dan bestel je bijv. Een 100 shots cake en krijg je zo'n triest blokkie.)
Thanks voor het compliment! Ben ik erg lang mee bezig geweest, dus fijn dat het gewaardeerd wordt.
Denk dat ik 4 oliebollen krijg toch? Per keer binnen lopen is 1 oliebol?Ik wacht nog even met de complimenten. Eerst maar eens kijken hoe de oliebollen zijn. Vooralsnog is vooral mijn bankrekening door ze geplunderd.![]()
Voor elk orderformulier een oliebol?Denk dat ik 4 oliebollen krijg toch? Per keer binnen lopen is 1 oliebol?
Dan kom ik boven de 15 uitVoor elk orderformulier een oliebol?![]()
Misschien als je geluk hebt staat de vriezer met geitenpoten er nog die ze rest van het jaar verkopen daar! HeerlijkIk wacht nog even met de complimenten. Eerst maar eens kijken hoe de oliebollen zijn. Vooralsnog is vooral mijn bankrekening door ze geplunderd.![]()
Dan doe mij maar een zak vol oliebollenVoor elk orderformulier een oliebol?![]()
Met de code “koet10” zelfs 31,50.
Met de code “koet10” zelfs 31,50.