twannes999
VWC lid
Sorry bedoel ik! Wanneer komen die acties ongeveer?Er is geen actie met 20% geweest, ik denk dat je doelt op de openingsactie en dat was 10% korting op onze freakprijzen.
Nieuwe acties zijn in de maak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sorry bedoel ik! Wanneer komen die acties ongeveer?Er is geen actie met 20% geweest, ik denk dat je doelt op de openingsactie en dat was 10% korting op onze freakprijzen.
Nieuwe acties zijn in de maak.
Super. Dan wacht ik nog heel even met mijn grote bestellingWe hopen ergens begin april met een nieuwe actie te komen.
RIP my walletWe hopen ergens begin april met een nieuwe actie te komen.
Zeer begrijpelijkGezien de berichtgeving omtrent een eventueel vuurwerkverbod wachten we nog even met het opzetten van nieuwe acties.
Wij duimen voor een goede afloop en hopen dat we jullie weer snel kunnen voorzien van nieuwe acties!
Kak, dacht dat ik het gedaan had. Mooie een week te laatElk lid van de club van Kanjers krijgt automatisch een felicitatie mailtje met daarin een presentje. Mocht je al ingeschreven staan maar niet je geboortedatum hebben ingevuld dan kun je dit alsnog doen. Jouw gegevens worden dan bijgewerkt en jouw geboortedatum is dan bij ons bekend.
Gegevens bijwerken: https://subscribepage.io/KOvdE1
Ik heb ook weer 30 euro vrij gemaakt dus kom maar door met die transbomberKom inderdaad maar door met die "Fleringsvlugge acties"! Er is opeens heel wat budget vrijgemaakt.
Lekker, bring it on!Komende week gaan er we er eens goed voor zitten. Meer info volgt, uiteraard ook voor de leden van de club van Kanjers.
BorentJongens doe nou niet, de auto zit al vol
Je zou nog een stashplek kunnen fixen in je auto voor extra ruimte.. het is maar een idee heJongens doe nou niet, de auto zit al vol
Of een aanhanger mee. Mag je 50 kg vervoerenJe zou nog een stashplek kunnen fixen in je auto voor extra ruimte.. het is maar een idee he.
Waar een wil is, is een weg..