RickGAE
VWC lid
Waarschijnlijk gewoon uitverkocht bij Rubro. Het nieuwe assortiment moet nog bekend worden gemaakt en dus ook of deze blijft.Als in überhaupt niet meer te krijgen omdat het product uit het assortiment is?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waarschijnlijk gewoon uitverkocht bij Rubro. Het nieuwe assortiment moet nog bekend worden gemaakt en dus ook of deze blijft.Als in überhaupt niet meer te krijgen omdat het product uit het assortiment is?
Aangezien hij in kooi zit kun je wel raden denk ik of hij nog terug komt.. Dit is 1 van de parels die nagenoeg uiterkocht is en zal dus bijna niet meer te vinden zijn straks verwacht ik.. Alleen in DE.Waarschijnlijk gewoon uitverkocht bij Rubro. Het nieuwe assortiment moet nog bekend worden gemaakt en dus ook of deze blijft.
Zie post 141:@Vuurwerkkanjer ik zit een beetje te twijfelen over de 400 shots tds. Vanwege het verschil in batchses. Vorig jaar had ik de 5126 die was echt geweldig.weten Julie zo wat jullie in de bunkers hebben staan? En kan je je voor keuren achter laten welke batch ik het liefst wil
Ben bang dat we hier dan met een dubbel blokje eindigenWij zijn eerlijk en recht door zee maar dit blijft tot op de ophaaldagen een geheim dossier.
Hier heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Vanaf nu alleen nog maar 30mm bakken dusBen bang dat we hier dan met een dubbel blokje eindigen
Toevallig al update over de LaPiro?
Lees het topic even door, is al meerdere keren gezegd. Wordt netjes teruggestort.Algemeen vraagje wat als er een kooienverbod of algemeen verbod komt wordt het volledige bedag dan terug gestort
Nee joh, weet er zelf maar 2 1400NEM 25mm 100shots. Beide nog nooit gehad dus vandaar mystery box erbij besteld. En als het een ander is dan ik vermoed dan eindig ik ook niet dubbelHier heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Vanaf nu alleen nog maar 30mm
Hopelijk een goede 2023 batchZojuist nog even de ICB met extra korting vast gesteld
Ik heb geen account gemaakt voor beide bestellingen. Als een afhaalmoment niet meer beschikbaar is, wordt deze dan automatisch samen gevoegd?
Dit soort vragen kun je beter hier stellen:Welke is volgens jullie beter? De freestyle madness of the showdown??? Graag tips