[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkkanjer Fleringen

Voor mij 1ste keer vuurwerkkanjer, top service.
Alle producten op een karretje naar de auto.
En wat verrassingen :d.
Enkele reis van 2 uur meer dan waard.
Fijne jaarwisseling, bedankt en hopelijk tot volgend jaar!

1e keer kanjer, prima service, stond binnen no time weer buiten. Fire starter als vervanging gehad voor de freestyle madness. Wel grappig dat het gewoon op een boerenerf was, eerste gedachte was "is het echt hier ?" toen de navigatie ons richting het erf wilde laten afslaan.

Laatst bewerkt:
Thanks kanjers!
Arjan en iedereen bedankt voor de vriendelijke hulp en service. Wad even een stuk drukker dan de voorgaande keren maar alles ging super vlot.echt een topzaak, precies de reden waarom ik er 2 uurtjes voor heen en weer kachel!

Fijne jaarwisseling en succes en hopelijk tot ziens!

Hier vandaag de TDS (5126) en de LaPiRo ontvangen. Voor die laatste werd echter de Festival Flares geleverd. Zou hetzelfde moeten zijn, dus ben benieuwd (ook omdat ik m in januari al had besteld).

Hier ook de tds 5126 ontvangen. Had gehoopt en gevraagd naar de 5464, maar de eigenaar was heel stellig dat deze net zo goed was en uit dezelfde fabriek komt, dus ben benieuwd. Verder LaPiro’s Lethal besteld, maar de Festival Flares ontvangen. Dit zou een omlabeling moeten zijn en exact hetzelfde product. Dat wat ik erover kan vinden lijkt dat te bevestigen, maar zie weinig ervaringen en info helaas. Toch er maar op vertrouwd. Verder mooie zaak en goede service, maar baal wel van de TDS en de LaPiro, want geeft toch weer ergens kruitstress!

Laatst bewerkt:
Koffietje nog niet op, ranja nog niet achter de kiezen en het karretje stond buiten al klaar. Heel goed geregeld en we gaan er maar vanuit.. tot volgend jaar! En natuurlijk voor de service vandaag!

Ook ik gisteren naar volle tevredenheid hier geweest om een uurtje of 1630, derde keer nu
Elke keer hetzelfde geouwehoer; goede service, bak koffie, hulp bij inladen en de verse twentse buitenlucht. Wat wil je nog meer.

Back
Bovenaan