Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Komt toch aardig lullig over eerlijk gezegd. Schijnbaar spreekt de actie jou niet aan maar mij een verschillende anderen in ieder geval wel.Niet lullig bedoeld, maar vraag me af of deze actie storm loopt...
Niet lullig bedoeld, maar vraag me af of deze actie storm loopt...
Nou laat ik het zo zeggen, dan zijn er klaarblijkelijk meer freaks met (erg) diepe zakken dan ik denk.Komt toch aardig lullig over eerlijk gezegd. Schijnbaar spreekt de actie jou niet aan maar mij een verschillende anderen in ieder geval wel.
Of die simpelweg andere keuzes maken. Persoonlijk heb ik liever één hele dikke, bijzondere, unieke, etc. box dan 3 van die dertien in een dozijn boxen. Anderen verkiezen misschien kwantiteit boven kwaliteit en dan maak je andere keuzes.Nou laat ik het zo zeggen, dan zijn er klaarblijkelijk meer freaks met (erg) diepe zakken dan ik denk.
We zijn zo goed als rond, wachten op wat laatste video’s nog links en rechts. Dus er kan nog wat bijkomen. We kunnen sowieso alles bestellen, zeker als het 1/1 kartoninhoud is.Is jullie assortiment al compleet of komen er nog meer producten van wolff bijvoorbeeld?
Nou laat ik het zo zeggen, dan zijn er klaarblijkelijk meer freaks met (erg) diepe zakken dan ik denk.