PyroRJ
VWC lid
Hahaha ja dat dacht ik ook, maar ik kan er naast zitten hoor...Glow in the Dark en 60 shots compound. Dat moet over Dragons Glow gaan.
Plaatje heeft ook 50 shots
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha ja dat dacht ik ook, maar ik kan er naast zitten hoor...Glow in the Dark en 60 shots compound. Dat moet over Dragons Glow gaan.
inmiddes aangepast
Lijkt mij een uitstekend idee, heb 2 kooiproducten die echt echt heel graag had gehad t laatste jaar...maar blijkbaar mag het niet zo zijn...Een kooienverbod dus.. kan Dave dan gewoon niet uitleveren zonder kooi?![]()
Lijkt mij een uitstekend idee, heb 2 kooiproducten die echt echt heel graag had gehad t laatste jaar...maar blijkbaar mag het niet zo zijn...
Nu niet meerEen kooienverbod dus.. kan Dave dan gewoon niet uitleveren zonder kooi?![]()

Je krijgt daar een mail over toch? Volgens mij had ik een dubbele compound met kooi besteld. Event best of power.
Zeker wel.. De EVO BomberDenk dat Dave al nagenoeg geen kooien meer had.
Zeker wel.. De EVO Bomber![]()
Nee, maar ik heb de oude gekocht in kooi.. Deze zou eenvoudig op te lossen zijn iddNieuwe variant 30mm ook niet meer toch?
Nee, maar ik heb de oude gekocht in kooi.. Deze zou eenvoudig op te lossen zijn idd![]()
Nee, natuurlijk niet.Ja komt of staat er ergens een lijst met producten die afkeur hebben nu ivm kooi
Ja komt of staat er ergens een lijst met producten die afkeur hebben nu ivm kooi
Ik durf nu niet naar een dierentuin, of mogen die kooien nog wel?