Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jazeker! Ik snap je veronderstelling mbt tot andere aanbieders.Klopt de prijs van de Creepy gryphon ?
Snap em. Kijk uit naar de 7de van okt. Nieuwe maandactie zal natuurlijk extra gaan knallen.Jazeker! Ik snap je veronderstelling mbt tot andere aanbieders.
Mooie producten! En had net m'n lijstje rond vond ik...Na lang gewacht toch nog wat Magnum items kunnen toevoegen
Shining Paradise
The Saga Continues
1.2 Insane Crown Bomber
Tailgate Fan
Angel Dust
Let op: OP=OP
LET OP: HUIDIGE PRIJZEN ZIJN GELDIG TOT 30 SEPTEMBER 23:59.
Daarna zullen de voorverkoopprijzen online komen, met het bijbehorend gratis vuurwerk!!!
Als de prijs je niet aanstaat betekent het niet automatisch dat t niet goed is toch...Zojuist even de website afgespeurd ivm 01-10-2025.
Ik wilde je even op het volgende attenderen Dave:
1. Dubbel gepost item. Furious Revolution. (deze staat er twee maal op waarvan één een 1+1 aanbieding)
2. Prijzen van de volgende boxen: (wellicht dat je dit morgen aanpast natuurlijk)
Future Metropolis
Future Aurora
Shred It
Parallel Universe
@Vuurwerk Vathorst
Als de prijs je niet aanstaat betekent het niet automatisch dat t niet goed is toch...![]()
Als je even daadwerkelijk naar die prijzen kijkt dan kan je ook wel zien dat dat niet de bedoeling is... Parallel universe voor €400? Zelfs de adviesprijs zit daar meer dan €100 onderAls de prijs je niet aanstaat betekent het niet automatisch dat t niet goed is toch...![]()
Dave wil die niet verkopen, wil ze allemaal voor zichzelf houdenAls je even daadwerkelijk naar die prijzen kijkt dan kan je ook wel zien dat dat niet de bedoeling is... Parallel universe voor €400? Zelfs de adviesprijs zit daar meer dan €100 onder
Het kan zo zijn hoor, ik heb me er niet eens in verdiept...Als je even daadwerkelijk naar die prijzen kijkt dan kan je ook wel zien dat dat niet de bedoeling is... Parallel universe voor €400? Zelfs de adviesprijs zit daar meer dan €100 onder
Beiden punten heeft te maken met gratis vuurwerk dat vanaf 1 oktober ingaat. Op die artikelen zitten geen actieprijzen.Zojuist even de website afgespeurd ivm 01-10-2025.
Ik wilde je even op het volgende attenderen Dave:
1. Dubbel gepost item. Furious Revolution. (deze staat er twee maal op waarvan één een 1+1 aanbieding)
2. Prijzen van de volgende boxen: (wellicht dat je dit morgen aanpast natuurlijk)
Future Metropolis
Future Aurora
Shred It
Parallel Universe
@Vuurwerk Vathorst
Het kan zo zijn hoor, ik heb me er niet eens in verdiept...
T gaat mij meer om het feit dat er overal maar om meer aanbiedingen en of lagere prijzen gezeurt word...waar je ook kijkt t zijn iedere keer dezelfde die daar wat op aan te merken hebben.
Beiden punten heeft te maken met gratis vuurwerk dat vanaf 1 oktober ingaat. Op die artikelen zitten geen actieprijzen.
En door, heeft niks met onze winkel of dit topic laat staan dit forum te maken.Jankbal ben je.
Je levert commentaar terwijl je niet geïnformeerd bent en ik het juist oprecht goed bedoelde richting Vathorst.
Juist zodat hij deze boxen ook kan verkopen want niemand gaat deze prijzen betalen.
Daarbij wil ik ook even dit stukje van je citeren: waar je ook kijkt t zijn iedere keer dezelfde die daar wat op aan te merken hebben.
Noem één voorbeeld waar ik dat doe? Nou? Nou?
Misschien is dit wat voor je: https://media.s-bol.com/mj0p0X8DARqr/1w6l6Rj/520x840.jpg
En door, heeft niks met onze winkel of dit topic laat staan dit forum te maken.