[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Hey prijzen wat hoger in de shop zoals ze hadden aangekondigd. Hopelijk heeft iedereen goed kunnen inkopen. Tijd was er genoeg in ieder geval.

Hey prijzen wat hoger in de shop zoals ze hadden aangekondigd. Hopelijk heeft iedereen goed kunnen inkopen. Tijd was er genoeg in ieder geval.
Naa ze hadden aangekondigd dat de freakprijzen tot vandaag zouden zijn, dus dacht dat ik nog mooi de tijd had tot 00.00 vanavond:

⚠️ Onze freakacties eindigen iets eerder dan gepland: tot en met 7 september gelden de allerlaagste prijzen.

Naa ze hadden aangekondigd dat de freakprijzen tot vandaag zouden zijn, dus dacht dat ik nog mooi de tijd had tot 00.00 vanavond:

⚠️ Onze freakacties eindigen iets eerder dan gepland: tot en met 7 september gelden de allerlaagste prijzen.
Tjah, ik snap nooit zo goed tot mensen tot de laatste dag, het laatste uur wachten.. Gewoon inslaan mensen, heb je geen gedoe 😅

Tot en met 7 september betekent gewoon tot 0.00 uur. Dit valt me behoorlijk tegen van Vathorst. Niet zoals aangekondigd. Je fluit een voetbalwedstrijd ook niet zomaar 10 minuten eerder af. Ik stond op het punt om vanavond mijn bestelling te plaatsen. Dan ga ik wel naar de concurrent en betaal (nog) iets meer. Is een principekwestie.

Tot en met 7 september betekent gewoon tot 0.00 uur. Dit valt me behoorlijk tegen van Vathorst. Niet zoals aangekondigd. Je fluit een voetbalwedstrijd ook niet zomaar 10 minuten eerder af. Ik stond op het punt om vanavond mijn bestelling te plaatsen. Dan ga ik wel naar de concurrent en betaal (nog) iets meer. Is een principekwestie.
Waarom zou je voor deze hobby op het laatste moment wachten? Bij de concurrent nog meer betalen heb je alleen jezelf mee..

Omdat er meer is dan laagste prijs. Betrouwbaarheid en duidelijkheid bijvoorbeeld. Het is jammer. Ze lopen een grote bestelling mis hierdoor.

Tsja, dat is dan heel erg vervelend. Denk dat wij een hoop mensen blij hebben gemaakt. We hebben toch een lange tijd de kans gegeven om te profiteren van deze actie. Helaas kunnen we niet altijd winnen.

Maar als een voetbal wedstijd 90 minuten duurt wacht je toch ook niet met wisselen tot de laatste minuut?

Tuurlijk hebben jullie een hoop mensen blij gemaakt. Geloof ik graag. Daar waren wellicht nog wat meer mensen van overtuigd later vandaag. Maar je hebt de actie eerder afgesloten dan aangekondigd. Teleurstellend dat dit dan slechts als 'vervelend' wordt afgedaan.

Back
Bovenaan