twannes999
VWC lid
Oke janHet zijn nog geen feiten, een feit is het pas als het besloten is. Het is nog niet besloten. Het is een concept.. Dat betekend dat het nog niet vast staat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oke janHet zijn nog geen feiten, een feit is het pas als het besloten is. Het is nog niet besloten. Het is een concept.. Dat betekend dat het nog niet vast staat.
Ik zeg doen, maar wie ben ikWas totaal niet gecharmeerd van de gracefulness, maar ik voel nu echt FOMO naar boven komen! Oefffff wat moet ik doen?
Ik zeg doen, maar wie ben ik![]()
Hahahahaha HELDBekijk bijlage 1810554
Dankjewel @Vuurwerkk023
Ik ben gewoon een vuurwerk junk! Leg me dr bij neer. Volgend jaar maar een afkick klinken opzoeken![]()
Lekker.gappieBekijk bijlage 1810554
Dankjewel @Vuurwerkk023
Ik ben gewoon een vuurwerk junk! Leg me dr bij neer. Volgend jaar maar een afkick klinken opzoeken![]()
Door jou voelde ik me dom en domme mensen doen dan allemaal dingen die hartstikke dom zijnZe zeggen wel eens er bestaan geen domme vragen maar wel domme antwoorden...
Maar ik begin nu wel te twijfelen![]()
Wees (grateful)ness met deze mooie prijsMennnn hier ook dikke twijfels. Kan iemand nog iets overtuigends zeggen?
Bericht van Koala gezien? Deze gaat niet binnenkomen....Het zijn nog geen feiten, een feit is het pas als het besloten is. Het is nog niet besloten. Het is een concept.. Dat betekend dat het nog niet vast staat.
Had ik toch gelijk. Die hele lijst van 15 artikelen komt in mijn ogen sowieso niet. Gelukkig heb ik van die lijst niksBericht van Koala gezien? Deze gaat niet binnenkomen....
Ze gaan het risico niet nemen bij Wolff blijkbaar...
Helaas wel ja....Had ik toch gelijk. Die hele lijst van 15 artikelen komt in mijn ogen sowieso niet. Gelukkig heb ik van die lijst niks
Goed gehandeld dave!Euhm, dat was niet helemaal de bedoeling.
Wolff heeft aangegeven dat ze afzien van een aantal artikelen (op voorhand) voor komend jaar, ivm het wetsvoorstel.
Dit zorgt ervoor dat die artikelen niet naar Nederland zullen komen.
Wij zullen daarom volgende week contact opnemen met diegene die de volgende items in order heeft staan:
- Return of the Phoenix
- Monster Phoenix
Wij zullen dus komende week contact opnemen met de klanten die deze items reeds hebben besteld.
Dave