Tegendraads
VWC lid
Herkenbaar probleem ben ook bang op de freakavond ik nog ga zwichten voor meerdere producten maarja laatste ja heh dus mogen even los gaan.
Zeker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Herkenbaar probleem ben ook bang op de freakavond ik nog ga zwichten voor meerdere producten maarja laatste ja heh dus mogen even los gaan.
.

Natuurlijk veel gezelligheid, Leo (eigenaar) en Ikzelf zijn de gehele avond aanwezig voor al jullie vragen of opmerkingenZeker! Ergens in November!Die rondleiding bij WTF,dat is dan nog dit jaar neem ik aan ?
Kan je al iets vermelden over de producten die vrijdag in de aanbieding zijn? Dan kan ik alvast gaan bedenken wat ik wil kopen en heb ik geen keuzestress in de winkel.Bekijk bijlage 1816515
Volgende week onze FREAK avond! Wat kun je verwachten?
Prijsvraag! Win gratis vuurwerk met als hoofdprijs het Buurt assortiment 1.0
Verloting: Doe je een bestelling deze avond? Dan kun je mee doen aan de verloting en maak je kans op een rondleiding voor 2 personen bij onze leverancier WTF. Neem een kijkje in hun 20 bunkers. Uiteraard komt daar een leuke verrassing bij aan het einde!
Gratis Merch, we hebben weer leuke Merchandise van zowel Vuurwerk Pap als onze leveranciers
Gratis Dummies, alles wat we niet nodig hebben dit jaar mag mee!
Een kijkje in de bunkers, we hebben al tig pallets met vuurwerk klaar staan voor het nieuwe seizoen!
4 artikelen die NIET op de website staan en alleen deze avond te koop zijn voor een belachelijke lage prijs
Nog eens meer dan 10 andere producten scherp in prijs verlaagd: alleen deze avond!
Hapje en een drankje! Wij zorgen ervoor dat je deze avond geen honger of dorst krijgt
Natuurlijk veel gezelligheid, Leo (eigenaar) en Ikzelf zijn de gehele avond aanwezig voor al jullie vragen of opmerkingen
We verwachten heel veel gezelligheid deze avond en kijken dan ook enorm uit naar deze dag. Momenteel zijn we nog steeds druk bezig met het opbouwen van de hal, installeren van de kassa's etc.