Beeyourself VWC lid maandag om 21:24 #261 Tegendraads zei: En de Ultimate City Trip. Klik om te vergroten... Ja! Wat een toppertje was dat! Ik lees toch ook maar dat komt misschien door de freaks mensen de draaizonnen waarderen. Vulcan heeft er ook nog wat als ik me niet vergis. Heb er al weer zin in
Tegendraads zei: En de Ultimate City Trip. Klik om te vergroten... Ja! Wat een toppertje was dat! Ik lees toch ook maar dat komt misschien door de freaks mensen de draaizonnen waarderen. Vulcan heeft er ook nog wat als ik me niet vergis. Heb er al weer zin in
T Tegendraads VWC lid dinsdag om 11:57 #262 Mocht Pap nog over (nieuwe) aanbiedingen nadenken, ik ben nog op jacht naar het volgende lijstje: 1. Ultimate City Trip 2. Turbo Display Box 100 3. Hardcore Helium 4. Precious Gold 5. Terracotta / Pitbull / DRGN Titan 6. Sutorobo Taki 7. GBV Melkbus We houden de site & het forum topic nauwlettend in de gaten.
Mocht Pap nog over (nieuwe) aanbiedingen nadenken, ik ben nog op jacht naar het volgende lijstje: 1. Ultimate City Trip 2. Turbo Display Box 100 3. Hardcore Helium 4. Precious Gold 5. Terracotta / Pitbull / DRGN Titan 6. Sutorobo Taki 7. GBV Melkbus We houden de site & het forum topic nauwlettend in de gaten.
T Tegendraads VWC lid dinsdag om 11:58 #263 Beeyourself zei: Ja! Wat een toppertje was dat! Ik lees toch ook maar dat komt misschien door de freaks mensen de draaizonnen waarderen. Vulcan heeft er ook nog wat als ik me niet vergis. Heb er al weer zin in Klik om te vergroten... Draaizonnen, fonteinen en dergelijke zijn leuke meepakkers om aan een minimum bedrag te komen, zijn zeker leuke items. Wellicht niet eens voor aankomend oudjaar, maar om te bewaren.
Beeyourself zei: Ja! Wat een toppertje was dat! Ik lees toch ook maar dat komt misschien door de freaks mensen de draaizonnen waarderen. Vulcan heeft er ook nog wat als ik me niet vergis. Heb er al weer zin in Klik om te vergroten... Draaizonnen, fonteinen en dergelijke zijn leuke meepakkers om aan een minimum bedrag te komen, zijn zeker leuke items. Wellicht niet eens voor aankomend oudjaar, maar om te bewaren.
Brabantse Beuker VWC lid dinsdag om 16:24 #264 Dikke 30mm bakken voor spotprijzen?! zal een spaarpotje aanmaken voor deze freak avond