[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Pap

Hierbij de acties! Alleen geldig bij 1e dag afhalen.

1. Philadelphia Spitters, nu voor 29,99 met code: VWC2025

magnum-philadelphia-spitters-freak-dag-actie-6738aa0f77a31896426317.png
2. Special #3, nu voor 75,- met code: VWC2025

katan-special-3-67f43283b3e71709997631 (1).png

3. Sonic Spinshell, nu voor 109,- met code: VWC2025
sonic-spinshell-66db6590cbfcc365032181.png

Dan nog even terugkomende op de vragen: Bizar14 hebben we dit jaar niet genomen, was leuk artikel vorig jaar maar dit jaar niet voor gekozen.
Washington Monopolist is nog wel een optie, deze heb ik eigenlijk niet echt goed beoordeeld als ik nu zo kijk naar de video en acht de kans groot dat deze nog wel gaat komen zodra we meer zekerheid hebben over onze andere artikelen!

Hierbij de acties! Alleen geldig bij 1e dag afhalen.

1. Philadelphia Spitters, nu voor 29,99 met code: VWC2025

Bekijk bijlage 1813613
2. Special #3, nu voor 75,- met code: VWC2025

Bekijk bijlage 1813612

3. Sonic Spinshell, nu voor 109,- met code: VWC2025
Bekijk bijlage 1813611

Dan nog even terugkomende op de vragen: Bizar14 hebben we dit jaar niet genomen, was leuk artikel vorig jaar maar dit jaar niet voor gekozen.
Washington Monopolist is nog wel een optie, deze heb ik eigenlijk niet echt goed beoordeeld als ik nu zo kijk naar de video en acht de kans groot dat deze nog wel gaat komen zodra we meer zekerheid hebben over onze andere artikelen!
Hopelijk komt de Washington monopolist

Komt de ORIENTAL MANDARIN van rubro wellicht ook bij jullie? Erg mooi blok diverse effecten past, denk wel bij jullie collectie 😁

En wat zou een karton Snow Crystal kosten dacht dat er 18 in een karton zaten?

Laatst bewerkt:
Zojuist met Magnum gesproken dat ze de Washington voor ons gaan reserveren, ik wil even het nieuws afwachten m.b.t. de kooien, maar hij gaat komen! De vraag is even hoeveel.

De Oriental Mandarin hebben we bewust niet opgenomen. Het heeft best wel veel overlap met de Pro Xplosion boxen en daarom gekozen voor z'n broertje i.p.v. deze. Omdat we vaak het liefst in breed en diep inkopen is het voor ons geen doen om van dit soort boxen maar 10 of 20st te nemen. En in deze prijsklasse moeten we helaas echt keuzes maken in wat we gaan verkopen.

Nee, maar je zal precies zien dat alles wat wij daarvan uit hadden gekozen een nieuwe productie in ging omdat ze spinners en fluit hadden... Dus maw: We hebben ze nog niet eens kunnen verkopen, omdat we alleen verkopen waarvan we zeker zijn dat deze gaan komen! Als dat over een week niet duidelijk is gaan we uiteraard wisselingen maken in het assortiment zodat we andere artikelen in die lijn nemen of elders bijvullen :)

Thunder Strike & Radiant Detonation & Nitro stonden ook nog op mijn wensenlijst inderdaad...... qua prijs zijn de Thunder Strike & Radiant Detonation natuurlijk wel iets interessanter. Je koopt beide voor bijna het zelfde bedrag.

Als ze komen combi actie?😉😉😉

Back
Bovenaan