[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Pap

Het kan aan mij liggen maar ik zie niet echt een waaier in de Royal Inferno klopt de tekst wel met de video?
Scherp! Staat verkeerd in de kruitbank en is mij nog niet opgevallen. Of ik heb gewoon een verkeerd filmpje zitten kijken bij het invullen van de effecten...

We blijven toch mensen en ben blij met jullie scherpe freaks! 👏

Dennie: Gaan we zeker nog wat mee doen. We hebben 2024 echt een hele grote order gedaan met kooi artikelen. Destijds omdat ze nog over waren bij de Distri en omdat we wisten dat liefhebbers ze graag willen hebben. Maar het lijkt ons niet zo slim nu te gaan stunten met deze artikelen terwijl er een mogelijk verbod komt. Dus we gaan nu vooral door op wat er al in ons magazijn staat en als we onze grotere aantallen hebben dan komen er zeker acties met deze leuke artikelen! :)

Daar zijn we dan! Freak-Avond aankondiging met ook dit jaar weer exclusieve aanbiedingen EN artikelen die NIET op onze site staan en daar ook niet gaan komen.
Natuurlijk scoor je ook weer leuke merchndise gesponsord door onze leveranciers en kun je een rondleiding winnen bij 1 van onze distribiteurs op locatie.

Uiteraard zorgen we ervoor dat jullie geen honger of dorst krijgen!

Aankondiging geheel met behulp van AI :-D

Freak Avond 7 Nov.png

Laatst bewerkt:
Daar zijn we dan! Freak-Avond aankondiging met ook dit jaar weer exclusieve aanbiedingen EN artikelen die NIET op onze site staan en daar ook niet gaan komen.
Natuurlijk scoor je ook weer leuke merchndise gesponsord door onze leveranciers en kun je een rondleiding winnen bij 1 van onze distribiteurs op locatie.

Uiteraard zorgen we ervoor dat jullie geen honger of dorst krijgen!

Aankondiging geheel met behulp van AI :-D

Bekijk bijlage 1813034
.bijlage is niet te openen

Back
Bovenaan