[Freakactie 2025] Vuurwerk Outlet Gelderland

Lekker bezig gld outlet! Voor mij op de route naar onze oosterburen, dus perfect te combineren! Ik ga eens een kijkje nemen, bedankt voor jullie freak deelname in ieder geval!:D

Voor wat betreft Hello Fireworks geven jullie aan bij de Tyrant en sommige andere items; 'in kooiverpakking'

Dit hebben jullie bevestigd gekregen?

Goed om te zien dat je weer los bent, Koen. Top! Weer even neuzen en wie weet tot ´t einde van het jaar :D

Veel andere merken zitten ook in kooi. Als ik puur kijk naar de stats kijk; dan is Hello fireworks een zeer slechte deal voor de portemonnee gezien (netto kruitgewicht, aantal shots en prijs).

Bijvoorbeeld: Amazing Rainbow - FREAK Actie! (99 euro)

72 shots
20/25/30 mm kaliber
900 gram kruit

Ik zie deze cakes echt niet veel beter of beter presteren dan andere goede cakes met 12.5 gram per shot average.

Zijn dit echt de freakprijzen of komt Hello fireworks nog met acties waar jullie op de hoogte van zijn? En ik heb nog 1 wens; kunnen jullie China red toevoegen? ;) Dan hoef ik niet langs meerdere winkels; gezien ik erg tevreden met jullie ben als winkel :).

Laatst bewerkt:
Ik kom niet in gelderland dit jaar maar ik moet zeggen die event final 400 is voor die prijs wel een mooi alternatief voor de total display show

Zat ik idd ook naar te kijken. Zal hij overeenkomen qua burst e.d?

Als je bedoelt of deze met die van Magnum overeen zal komen dan kun je aan de hand van de samplevideo van Hello al zien dat deze behoorlijk anders is: andere samenstelling en dus deels andere effecten, andere snelheid en tijdsduur. Die van Magnum heeft een veel hogere snelheid. Hoe de burst zal zijn is altijd lastig te bepalen a.h.v. een video. Zie voor meer info het producttopic waar al meer mensen hebben gereageerd: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?65527-Event-Final-400-Shots-*NIEUW-2024*

Het origineel van Magnum hadden ze trouwens volgens mij vorig jaar ook gewoon bij Outlet Gelderland.

Ondertussen al een aardige bestelling staan bij jullie. Maar met al dat moois kan ik wel aan het bestellen blijven.
​​​​​​Word de webshop nog een keer aangevuld of blijft het hierbij?
​​​​​​

Back
Bovenaan