[Freakactie 2025] Vuurwerk Outlet Gelderland

Door vertraging heb ik ongeveer 75% van m'n bestelling die ik tijdens de freakactie heb besteld niet gekregen. Ik meende dat de freakactie grotendeels uit restvoorraad bestond. Op zich leuke vervangers gekregen, maar heb grotendeels niet gekregen waar ik op hoopte. Wel nette communicatie.

Gelukkig Nieuwjaar!
We kijken terug op enorm succesvolle dagen en hopen dat jullie net zo genoten hebben van ons vuurwerk als wijzelf. 😀
We zullen snel weer online zijn!
www.vuurwerkoutletgelderland.nl

Fijn om deze positieve reacties terug te lezen. Daar doen we het voor!

We zouden het enorm waarderen als jullie ook een beoordeling op Google kunnen plaatsen. Zo kunnen andere liefhebbers ook zien hoe het jullie is bevallen.

Link:
Review

Bedankt!

Jullie ook de beste wensen. Afgelopen jaar prima bevallen en kom dit jaar graag terug. Gooi de webshop maar open😀.

Zouden jullie kunnen kijken of de Extreme Mixed Caliber box in het assortiment opgenomen kan worden?

Jullie ook de beste wensen!
Top winkel, dit jaar ook weer goed geholpen. Gooi de webshop maar snel weer open met een paar mooie acties 😄

Gelukkig Nieuwjaar!
We kijken terug op enorm succesvolle dagen en hopen dat jullie net zo genoten hebben van ons vuurwerk als wijzelf. 😀
We zullen snel weer online zijn!
www.vuurwerkoutletgelderland.nl

Fijn om deze positieve reacties terug te lezen. Daar doen we het voor!

We zouden het enorm waarderen als jullie ook een beoordeling op Google kunnen plaatsen. Zo kunnen andere liefhebbers ook zien hoe het jullie is bevallen.

Link:
Review

Bedankt!
Jullie ook gelukkig nieuwjaar! Bedankt voor de mooie actie en goede service weer dit jaar!

Gaan jullie in de outlet ook de kooi-producten die over zijn al online zetten?

Leuk dat jullie weer zo snel open gaan. Ik meende dat de freakactie zou bestaan uit restvoorraad in jullie bunker, maar mijn bestelling bestond uit 75-80% geruilde artikelen. Hoe zit dat dit seizoen?

Ons volledige assortiment van circa 240 artikelen heeft in de Freak actie gestaan. Dit kunnen we zeker niet allemaal in voldoende aantallen in onze eigen bunkers hebben staan.
Je zult net flinke pech gehad hebben, aangezien slechts een stuk of 5 artikelen dit jaar te laat zijn gekomen wegens een vertraagd schip. Dit hebben wij ook nog niet eerder meegemaakt en hopen natuurlijk dat dit ook de laatste keer was. Daarnaast waren er maar 3 afkeur.
Zoals je zelf ook al aangeeft, hebben we het denk ik met iedereen netjes opgelost en duidelijk gecommuniceerd.

Momenteel hebben nog relatief veel voorraad over. Dit hebben we bewust gedaan om zo niet op de laatste dag veel nee te moeten verkopen. Ook kunnen we zo direct in januari al weer mooie artikelen aanbieden zonder afhankelijk te zijn van importeurs.

Ons volledige assortiment van circa 240 artikelen heeft in de Freak actie gestaan. Dit kunnen we zeker niet allemaal in voldoende aantallen in onze eigen bunkers hebben staan.
Je zult net flinke pech gehad hebben, aangezien slechts een stuk of 5 artikelen dit jaar te laat zijn gekomen wegens een vertraagd schip. Dit hebben wij ook nog niet eerder meegemaakt en hopen natuurlijk dat dit ook de laatste keer was. Daarnaast waren er maar 3 afkeur.
Zoals je zelf ook al aangeeft, hebben we het denk ik met iedereen netjes opgelost en duidelijk gecommuniceerd.

Momenteel hebben nog relatief veel voorraad over. Dit hebben we bewust gedaan om zo niet op de laatste dag veel nee te moeten verkopen. Ook kunnen we zo direct in januari al weer mooie artikelen aanbieden zonder afhankelijk te zijn van importeurs.
Perfect, bedankt voor de toelichting. Tot eind van het jaar dan weer waarschijnlijk:)

Goed om te zien dat het jaar netjes is verlopen Koen. De beste wensen gewenst!

Zet die actie maar open hoor, zin om te shoppenn!!!

Back
Bovenaan