grensknaller
VWC lid
Net een mooie bestelling geplaatst, misschien ergens anders scherper maar omdat het zo dichtbij is kies ik toch voor de fijne service hier!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waren die oude Pangu boxen er nog maarDe bestellingen blijven binnenkomen! Je kunt nog maar 4 dagen gebruik maken van de FREAK aanbiedingen. Wacht dus niet langer! www.vuurwerkoutletgelderland.nl
Jaa wist ik, alleen wel heimwee naar die tijd hahaJa, sorry, is een oude afbeelding![]()
Jullie ook gelukkig nieuwjaar! Bedankt voor de mooie actie en goede service weer dit jaar!Gelukkig Nieuwjaar!
We kijken terug op enorm succesvolle dagen en hopen dat jullie net zo genoten hebben van ons vuurwerk als wijzelf.
We zullen snel weer online zijn!
www.vuurwerkoutletgelderland.nl
Fijn om deze positieve reacties terug te lezen. Daar doen we het voor!
We zouden het enorm waarderen als jullie ook een beoordeling op Google kunnen plaatsen. Zo kunnen andere liefhebbers ook zien hoe het jullie is bevallen.
Link:
Review
Bedankt!
Perfect, bedankt voor de toelichting. Tot eind van het jaar dan weer waarschijnlijkOns volledige assortiment van circa 240 artikelen heeft in de Freak actie gestaan. Dit kunnen we zeker niet allemaal in voldoende aantallen in onze eigen bunkers hebben staan.
Je zult net flinke pech gehad hebben, aangezien slechts een stuk of 5 artikelen dit jaar te laat zijn gekomen wegens een vertraagd schip. Dit hebben wij ook nog niet eerder meegemaakt en hopen natuurlijk dat dit ook de laatste keer was. Daarnaast waren er maar 3 afkeur.
Zoals je zelf ook al aangeeft, hebben we het denk ik met iedereen netjes opgelost en duidelijk gecommuniceerd.
Momenteel hebben nog relatief veel voorraad over. Dit hebben we bewust gedaan om zo niet op de laatste dag veel nee te moeten verkopen. Ook kunnen we zo direct in januari al weer mooie artikelen aanbieden zonder afhankelijk te zijn van importeurs.