[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Balen @Tegendraads ik heb vandaag het geluk gehad m'n complete (black friday) set riakeo cakes te krijgen! Helaas wel ruim 50 minuten moeten wachten (voor alleen dit als bestelling, dus geen complexe dubbele bestellingen)

Ja ik maak toch een verwijt: je verkoopt een cakedeal en die zet je compleet weg (toch?), huispapa komt binnen en roept die twee cakes wil ik.

Winkelier denkt 50 eurotjes ipv 32.50, dus verkopen die hap, en hopen dat de volgende levering op tijd is.

Jammer te lezen dat Pijnacker schijnbaar voor sommigen zo’n zooitje was. Een slechte recensie schrijft men denk ik sowieso sneller dan een goed, neemt niet weg dat de verhalen ongetwijfeld waar zullen zijn. Zelf gisteren in Joure geweest. Vandaag Haulerwijk. Beide winkels even wachten, maar uiteindelijk binnen halfuurtje klaar. En in beide winkels had ik zo’n 15 orders, dus dat is ook even zoeken. Ik heb alles meegekregen, ook alle losse Riakeo cakes. Eerder in het jaar geannuleerde artikelen tegen andere artikelen voor freakprijzen kunnen ruilen. Spijt gehand van een compound, die zelf kunnen annuleren en volledige bedrag binnen paar dagen teruggestort. Ik ben dus alleen maar positief over Outlet!

Wellicht dat ze in Joure en Haulerwijk de zaken wel dik op orde hebben, maar Pijnacker totaal niet. (dit jaar in elk geval)

Is niet het eerste jaar dat Pijnacker minder positief uitspringt tussen de vestigingen, jammer is dat

Zeg maar gerust boos makend hoor.

Als je gewoon de helft mist dan is dat niet een slippertje meer, één of hooguit twee items kan ik nog inkomen.

-

Vandaag in de losse verkoop toch voor 50! euro de RiaKeo Eclypse meegepakt bij een andere zaak.

De Toxic niet kunnen bemachtigen dus dat is de enige RiaKeo cake die ik dus niet zal afsteken of we moeten volgend jaar de kans krijgen dan staat die op de wensenlijst.

En al mijn bestellingen waren vandaag gewoon netjes en compleet bij 5! zaken, één potje was er niet: Hexenjagd.
Hier aankoop bedrag voor terug gekregen maar dat was het ook wel.

Het was een groot drama in Pijnacker. Eerst moest je je boven aanmelden, om vervolgens een uur te wachten op je bestelling. Daarna kreeg je te horen dat iedereen weer naar boven moest om een bon te laten printen. Vervolgens bleek dat sommige producten niet meer op voorraad waren en dat je eventueel opnieuw naar boven kon om een vervangend product te kiezen tegen de huidige prijzen, terwijl er ondertussen een rij van zo’n honderd mensen stond te wachten.

Kortom: een totaal ongeregeld zooitje, absoluut niet klantvriendelijk en allesbehalve efficiënt.

Tsja, ik lees al die negatieve verhalen over Pijnacker, maar mijn ervaring is alleen maar positief. Alles meegekregen en vlot ook. Zeker de oplossing voor gekooide producten was prima!

Sowieso overal waar ik ben geweest alleen maar goede ervaringen, vathorst, vwpd en Pijnacker. Ik zal wel mazzel hebben...😊

Outlet groningen weer bedankt, ook dank voor de afgelopen jaren top service en aanbiedingen. Afwachten of het volgend jaar nog mag maar we weten het antwoord denk ik al wel

Gister en vandaag in Pijnacker geweest top geregeld.
Black friday deal met riakeo niet compleet gekregen miste 2 cakes ,werd verteld dat ze niet zouden binnen komen
Sta ik vandaag in de rij zie ik in de bus wel de cakes staan.
Dat vindt ik niet zo netjes!!
Voor de rest top zaak met vriendelijke en toffe mensen

Jammer te lezen dat Pijnacker schijnbaar voor sommigen zo’n zooitje was. Een slechte recensie schrijft men denk ik sowieso sneller dan een goed, neemt niet weg dat de verhalen ongetwijfeld waar zullen zijn. Zelf gisteren in Joure geweest. Vandaag Haulerwijk. Beide winkels even wachten, maar uiteindelijk binnen halfuurtje klaar. En in beide winkels had ik zo’n 15 orders, dus dat is ook even zoeken. Ik heb alles meegekregen, ook alle losse Riakeo cakes. Eerder in het jaar geannuleerde artikelen tegen andere artikelen voor freakprijzen kunnen ruilen. Spijt gehand van een compound, die zelf kunnen annuleren en volledige bedrag binnen paar dagen teruggestort. Ik ben dus alleen maar positief over Outlet!
Ik lees: Eerder in het jaar geannuleerde artikelen tegen andere artikelen voor freakprijzen kunnen ruilen. Ik kon voor mijn compound en cake het freakbedrag terugkrijgen. Omdat ik toch iets anders wilde kiezen kreeg ik de nieuwe (mindere) compound voor het volledige bedrag. Niks ruilen tegen freakprijs. 2 stuks ingeleverd en mocht voor 118 iets anders uitkiezen. Het werd de crashbox a 120 euro. Hadden bijna niks op voorraad meer de 29e. Dus kan me de reactie van Tegendraads wel voorstellen. In tegenstelling tot alle voorgaande jaren waar het wel goed ging.

Ik lees: Eerder in het jaar geannuleerde artikelen tegen andere artikelen voor freakprijzen kunnen ruilen. Ik kon voor mijn compound en cake het freakbedrag terugkrijgen. Omdat ik toch iets anders wilde kiezen kreeg ik de nieuwe (mindere) compound voor het volledige bedrag. Niks ruilen tegen freakprijs. 2 stuks ingeleverd en mocht voor 118 iets anders uitkiezen. Het werd de crashbox a 120 euro. Hadden bijna niks op voorraad meer de 29e. Dus kan me de reactie van Tegendraads wel voorstellen. In tegenstelling tot alle voorgaande jaren waar het wel goed ging.
Das dan wel teleurstellend ja. Maar nogmaals, niet mijn ervaring. Een ICB (ivm kooi gedoe) omgeruild voor de immortal gold (wel kooiloos bij hun te verkrijgen) en de Starbuster (wederom niet leverbaar ivm kooi gedoe) tegen een Transbomber. Qua effecten niet te vergelijken, maar ik ben blij met de omruil. Keurig via mail geregeld. Maar goed, dit is mijn ervaring. Ik geloof heus dat anderen minder goed geholpen zijn. Het gaat ook om heel wat klanten.

Bij was ook alles top geregeld in pijnacker. Ik weet van de vele jaren hiervoor dat het een hele moeilijke locatie. Afhaalbalie/ruimte is klein. Met haokon heb meerdere keren uren staan wachten op mijn bestelling. Ik hou daar ook rekening mee. Als je voor 8 uur je bestelling ophaald heb ik de afgelopen 3 jaar nooit meer dan 5 min moeten wachten

Ik had de gok genomen om een keer in de middag te gaan, met het idee dat het lang zou kunnen duren. Voorgaande jaren was ik altijd vroeg, omdat je weet dat de logistiek hier gewoon lastig is. Het liep gisteren echter goed door rond 1 uur. Bestellingen werden snel uitgeleverd en alles was compleet. Jammer om te lezen dat het bij anderen minder gesmeerd loopt. Ik heb hier altijd goede ervaringen gehad in alle jaren dat ik hier kom. Nog een grappig feitje. Naast mij in de wachtruimte stond iemand naast mij die mij bekend voorkwam. Ik moest even in mijn geheugen graven, maar het bleek Gregory Sedoc te zijn. Ex olympisch horden loper en laat hij nou toevallig dit jaar ook op de kieslijst van het CDA hebben gestaan. En die waren toch voor een verbod? Wie weet nog een mooie ingang voor HVLV. :idea::p2

Laatste dagje, veel succes met de verkoop! Gister zag ik al vele kleine oogjes van de slaaptekort in Haulerwijk 😴. Hopelijk kunnen jullie vanavond zelf ook nog even genieten van een paar mooie bakken (lees leeg stoken die bunker!)

Bij mij was ook alles top geregeld in Pijnacker. Binnen 10 minuten was ik weer weg. Op de valreep nog twee Klasek Major potjes meegenomen
Voor €7.00 per stuk kon ik die net ook niet laten staan in Pijnacker.

Helaas waren drie bestelde cake assortimenten niet beschikbaar. Met wat bijbetaling dan maar de Elegance van Riakeo meegenomen.

Back
Bovenaan