Stuc
VWC lid
Bij mij zijn ze aangepast naar de 29steNee ben hier ook wel benieuwd naar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij zijn ze aangepast naar de 29steNee ben hier ook wel benieuwd naar!
Bij mij zijn ze aangepast naar de 29ste
Bij je orders in je account. Daar staat dan dezelfde afhaaltijd als bij eerdere orders voor de 29steWaar kan je dat zien? Of moet je daar een mail over krijgen?
Voor zover ik weet heeft wolff voor alles een omlabeling klaar liggen, betekend niet dat ze alles weer online kunnen gooien, zal wel net genoeg zijnIk wacht het ook nog even af! Voor mijn producten zijn er ook geen omlabelingen als ik de webshop bekijk maar heb eventuele vervangers wel in het vizierdus ik kijk uit naar bericht!
Heb ook niet wolff producten besteld. Denk gewoon dat het enorm veel werk is voor Outlet om iedereen te helpen. Wacht het ook rustig afVoor zover ik weet heeft wolff voor alles een omlabeling klaar liggen, betekend niet dat ze alles weer online kunnen gooien, zal wel net genoeg zijn
Alle winnaars waren inderdaad aanwezig. Er is direct een order voor ze in het systeem gezet met de prijsZijn de winnaars al geïnformeerd?
Bij je orders in je account. Daar staat dan dezelfde afhaaltijd als bij eerdere orders voor de 29ste
In Pijnacker zijn alle orders voor de 29e nu samengevoegd, dus ook orders met alleen Black Friday producten. Sommigen mensen hadden geluk en ook andere orders konden naar de 29e.
Andere dagen en andere winkels ben ik nog mee bezig.