[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Helaas, net de acties gemist. Komen freakacties ook nog vaak voor in December, of zijn ze nu echt voorbij?
Voorig jaar was er nog een maand acties geen idee of ze dat dit jaar ook doen. Maar misschien dat je 14 december naar joure kan die heeft dan open dag met speciale aanbiedingen

Even benieuwd, hebben alle freaks al wat gehoord over alternatieven bij aankoop van kooi producten? Of moeten we nog een even geduld hebben?

Ze gaven aan de 1e week van december contact met ons op te nemen, maar ik denk dat ze er nog niet aan toe zijn gekomen. Ik heb 1 kooiproduct 2x besteld. Hier is geen vervanger voor dus dat wordt gewoon de bestelling annuleren. Maar heb nog niks gehoord. Ik wacht het gewoon nog even af.

Even benieuwd, hebben alle freaks al wat gehoord over alternatieven bij aankoop van kooi producten? Of moeten we nog een even geduld hebben?
Ik heb over een product bericht gehad (was keus geld terug of voucher want geen vergelijkbaar item) en de rest zal dan vast een kooiloze versie van beschikbaar zijn. Ze gaan je niet zonder bericht een, qua effect, ander item voorschuiven (een menselijk foutje daargelaten natuurlijk) dus ga er zo maar vanuit; krijg je geen bericht, is er een kooiloze versie, en alles wat in de webshop(s) wordt aangeboden is kooiloos.

Laatst bewerkt:
Een kleine sneakpreview van de showroom in Haulerwijk.

A.s. vrijdag dus Black Friday van 15:00 tot 23:59 uur. Online in alle winkels.
Winkel in Haulerwijk is open voor de Freakdag van 15:00 tot 23:59 u.
Winkel in Assen is open van 18:00 tot 21:00 u.

Voor de aanwezigen in Haulerwijk:
- Iedereen mag draaien aan het rad: Altijd prijs!
- Verloting onder klanten die in fysieke winkel een bestelling plaatsen op Black Friday met kans op
- Een Riakeo Great Wall t.w.v. €429,50
- Een Wolff Century Show Box XXL t.w.v. €349,95
- Een Vuurwerk Mania Imperial Stars box t.w.v. €179,-

En natuurlijk een kijkje in de bunkers, lekker in de sfeer komen en een hoop gezelligheid onder het genot van een hapje en een drankje

Bekijk bijlage 1818390
Bekijk bijlage 1818391
Zijn de winnaars al geïnformeerd?

Back
Bovenaan