Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zelfde hierNa 10 keer de site opnieuw bekeken te hebben toch weer bezweken onder de acties![]()
Wat betreft afhaalmomenten: Als je niet de eerste dag kunt selecteren heb je een artikel in je winkelwagen dat de eerste dag niet meer voorradig is.
In Pijnacker is de eerste dag helemaal vol. Ook als je al een order hebt die dag, kan deze niet meer toegevoegd worden.
We gaan een uitzondering maken voor de Black friday deals. Deze zullen we wel gaan toevoegen aan je afhaalmoment op de eerste dag, maar je kan hier dan niet andere artikelen aan toevoegen buiten de Black friday deals om. We gaan dit waarschijnlijk handmatig doen om te voorkomen dat er nog meer nieuwe klanten op de eerste dag komen.
Heb even terug gelezen,telt bovenstaande alleen voor pijnacker?Helaas zit er voor mij persoonlijk niets bij de actie wat mij aantrekt....
Maar als ik het goed begrijp kan ik met mijn afhaalmoment op de eerste dag niets anders meer bestellen (behalve blackfriday artikelen) wat ook bij het eerste afhaalmoment gevoegdt wordt?
Want dan ben ik in principe 'uitbesteld' zeg maar...
Het antwoord was ja, ik ben ze vergetenDaarbij voordeel dat meesten Turbo Display 100s zullen prefereren, dus best wel kans.
Maar joh, ik denk niet dat net die twee in BF actie komen, zou wel heel toevallig zijn. Dus wordt eerder de vraag voor je of die verleidingen zo groot zijn dat je deze twee vergeet, of ze toch de volle Outlet prijs waard vindtLekker hè, kruitstress
geniet er nog maar goed van
Zoals het er staat is het. Pijnacker is de eerste dag helemaal vol, andere winkels hebben nog wel (enige) plekHeb even terug gelezen,telt bovenstaande alleen voor pijnacker?
Want dan ben ik nog niet uitbesteld aangezien ik naar haulerwijk moet....
Enigste waar ze nog kunnen komen als joure open dag heeft als dealwacht al een maandje