Lidu Rullezzz
VWC lid
Outlet test er even 1, dan weten we gelijk hoeveel karton we moeten bestellen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
893 gram totaalEven de check voor de zekerheid: de Sirius en Blitz uit week actie. Zijn dat de 240gr versies of 440?
Dank!
En bedankt weer, zou nix kopen maar toch weer gedaan. Heerlijk die 300 & 400 shots rammersDe nieuwe weekacties staan weer online!
Ze zijn inderdaad allemaal op eenzelfde tijdvak gezet, maar niet op de tijd die ik als eerste had uitgekozen...In Pijnacker zijn voor de eerste afhaaldag de orders weer bij elkaar gezet. Je kan dus in je account controleren dat al je orders in zelfde tijdvak staan.
Yesss! ToppieIn Pijnacker zijn voor de eerste afhaaldag de orders weer bij elkaar gezet. Je kan dus in je account controleren dat al je orders in zelfde tijdvak staan.
Yes! BedanktIn Pijnacker zijn voor de eerste afhaaldag de orders weer bij elkaar gezet. Je kan dus in je account controleren dat al je orders in zelfde tijdvak staan.
Stuur maar even mail naar [email protected] met je naam en ordernummers dan kijk ik er even naar.Ze zijn inderdaad allemaal op eenzelfde tijdvak gezet, maar niet op de tijd die ik als eerste had uitgekozen...
Ik was even bang dat jullie alles in 1 order hadden geknald. Dat vind ik persoonlijk altijd wel wat confronterend. Dit is top, bedankt!In Pijnacker zijn voor de eerste afhaaldag de orders weer bij elkaar gezet. Je kan dus in je account controleren dat al je orders in zelfde tijdvak staan.
Ben ik ook benieuwd naar.@Vuurwerk Outlet komt er nog een week actie met fluiters??
Krijgen jullie de barnarby bomb ook van wolff??
Outlet krijgen jullie deze ook? Jullie zouden mij er erg blij mee maken![]()
Wij kunnen helaas niets zeggen over toekomstige acties, maar we nemen altijd jullie suggesties in overweging.
Hetzelfde geldt voor wensen om in het assortiment op te nemen, ook dit nemen we altijd mee.
Er worden altijd mooie artikelen genoemd, maar helaas kunnen we niet alles in het assortiment opnemen.
Dus noem gerust suggesties, neem het ons niet kwalijk als we niet ieder bericht beantwoorden, we lezen het wel en bespreken het in het team.
Ik heb Pijnacker met die vraag gemaild en die gaven aan de 244 grams versie te hebben van Sirius en Blitzz, dus wat is het nu?893 gram totaal
Ik heb 893 in het systeem staan, maar heb je vraag doorgezet naar Durk. Zodra ik antwoord heb, laat ik het weten en mocht het inderdaad 244 zijn, dan moeten we dat ook op de sites aanpassen.Ik heb Pijnacker met die vraag gemaild en die gaven aan de 244 grams versie te hebben van Sirius en Blitzz, dus wat is het nu?
Lees het topic maar even door van Sirius & The Blizz..Wacht even zijn er verschillende versies? Heb deze besteld met het idee dat dit gewoon 20 shots 25mm cakes zijn. 244 gram voor 2 cakes lijkt me wel weinig dan?