Skeppnet
VWC lid
Mooie box en zeker tevreden mee als hij ook zo presteertJe bedoeld de Final Chapter denk ik
EDIT: En die Last dance is ook ontzettende mooie bak hoor, zou ik ook niet ontevreden mee zijn als VWO die heeft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie box en zeker tevreden mee als hij ook zo presteertJe bedoeld de Final Chapter denk ik
EDIT: En die Last dance is ook ontzettende mooie bak hoor, zou ik ook niet ontevreden mee zijn als VWO die heeft
Daar deze opmerking besloten om deze toch maar te kopenNog maar een paar uur om te beslissen of ik nog een setje Mega Big 19 mee pak...
Precies hetzelfde hiero....Hier ook twijfels. Wil eigenlijk naast de mystery deal ook de rest vd weekactie erbij, maar heb al zo veel en het zijn niet per se producten die onmisbare must-haves zijn...
...toch?
Misschien wel misschien niet, the saga continues..Komt de.saga bij jullie ??
Kijk janfireman, dit kom ik nu ook weer tegenVolgens mij is het zo:
Mega Big 19
Lucky nmr 19
Valk Big 19
Zijn allemaal 30mm en hetzelfde..
Angels is 25mm en een andere set. Correct me if I’m wrong.
Klopt helemaal.Volgens mij is het zo:
Mega Big 19
Lucky nmr 19
Valk Big 19
Zijn allemaal 30mm en hetzelfde..
Angels is 25mm en een andere set. Correct me if I’m wrong.
Klopt, daarom helpen we hier elkaarKijk janfireman, dit kom ik nu ook weer tegendit soort sites maakt het soms verwarrend als "beginner"vandaar de vraag.. maar heb hem ondertussen aangeschaft.
Maar wij zijn trots op je! Mooie spulletjes
Wij zullen dr altijd voor je zijn
Mooie bestelling, die strong celebration was ooit 28 euro wt een tijden waren dat