Bl!tZ
VWC lid
Misschien een paar doorschuiven naar HaulerwijkStaan er nog 14 in grun![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien een paar doorschuiven naar HaulerwijkStaan er nog 14 in grun![]()
Geen idee. Je hebt nog 3 maand de tijd, lekker die filmpjes gaan vergelijken, bak chips op schoot.Welke andere assortimenten zijn er hetzelfde als de "mega big 19"?(omlabelingen) ik lees zoveel verschillende dingen.lucky nr 19, valk big 19.. angels 6x19.. is dit allemaal hetzelfde,weet iemand dit?geen tijd om alle filmpjes te vergelijken.. alvast bedankt
Volgens mij is het zo:Welke andere assortimenten zijn er hetzelfde als de "mega big 19"?(omlabelingen) ik lees zoveel verschillende dingen.lucky nr 19, valk big 19.. angels 6x19.. is dit allemaal hetzelfde,weet iemand dit?geen tijd om alle filmpjes te vergelijken.. alvast bedankt
Angels is inderdaad 25mm zie ik net,en de rest 30.. net dan toch maar ff die mega big 19 in de actie besteld,zie er veel goede berichten overVolgens mij is het zo:
Mega Big 19
Lucky nmr 19
Valk Big 19
Zijn allemaal 30mm en hetzelfde..
Angels is 25mm en een andere set. Correct me if I’m wrong.
De vraag is wel eens eerder voorbij gekomen en daar is ook gehoor aan gegeven maar laatste tijd verzaakt het een beetje volgens mij. @Vuurwerk Outlet
Zouden jullie kunnen vermelden wat de toegevoegde artikelen zijn als jullie ze toevoegen? Of nog beter een soort filter/ keuze knop in het menu met de laatste updates?
Het is prima om de webshop regelmatig te bezoeken maar om elke keer alle artikelen door te scrollen op nieuwe toevoegingen is wat irritant aan het worden![]()
Waar lees/hoor jij dit? Volgens mij vrijdag pas bekend toch wat het gaat worden?Mysterie is bekend! Cafferata 100 shots goudbak. Mooi ding! Helaas geen sky symphony, maar dit zou wel eens zo'n verborgen pareltje kunnen zijn die je normaal gesproken niet zo snel koopt. Ben benieuwd hoe die het live doet!
In mn winkel mandje bij favorieten stond de naam van de mystery artikel erbijWaar lees/hoor jij dit? Volgens mij vrijdag pas bekend toch wat het gaat worden?
Deze heb ik gemist inderdaad terwijl ik dacht dat ik het redelijk bijgehouden had.Bunga 19
Bomb xl 25's
Giga Golden Chrys
Special Willow Stars
Delicious Thunder
Klasek Scream Battery 25's
Wat was de naam dan?
Dat is volgens mij dezelfde bak als van Vuurwerkpap last dance of zoiets.100 Shots Show Box - Pyro Outlet Joure - Pyro Outlet Joure
Deze box doet zijn naam eer aan!! Een ware show met prachtige goud effecten, kleur en een lekker tempo in het hoogste caliber!!pyro-outlet-joure.nl
Dat is volgens mij dezelfde bak als van Vuurwerkpap last dance of zoiets.
Waarom zou je dit willen vertellen? Dat is toch niet aan jou. Jammer weer.In mn winkel mandje bij favorieten stond de naam van de mystery artikel erbij![]()
Ben je teleurgesteld als het deze bak is?Waarom zou je dit willen vertellen? Dat is toch niet aan jou. Jammer weer.
Deze heb ik gemist inderdaad terwijl ik dacht dat ik het redelijk bijgehouden had.
Niet dus..