[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Zojuist een mooie selectie gemaakt voor de winkels (M.b.t wolff poema en specials). Daar ook in mijn bevindingen als freak erbij gezet. Ook een aantal verzoeken van hier in meegenomen. Ook wachten we van een paar items (onder voorbehoud voor betere films/en of films). We gaan er nog eens kritisch naar kijken. Volgende week ga ik weer heen, en dan gaan we er nog eens dieper induiken.

Ik zie veel nog vragen naar ouwe items, deze selectie hebben we ook al een tijd terug gemaakt. En zal je dan/wel of niet terug gaan zien in de winkels. Op een gegeven moment is het keuzes maken. We hebben aardig wat capaciteit maar daar zit een limiet aan!!!

Met vriendelijke groet,

Team Vuurwerk Outlet & Pyro Outlet Joure

Goedemiddag,

Welke artikelen van de Poema Lijn en Special Fireworks lijn van Wolff,
zien jullie graag in ons assortiment terecht komen?

Groet,
Team Vuurwerk Outlet & Pyro Outlet Joure
Ben benieuwd welke artikelen het geworden zijn. Ivm dat best wel wat artikelen in die lijnen kooien hebben. Verwacht dat die het dan niet geworden zijn met alles wat speelt momenteel.

Zij hadden het over de nieuwe producten van 2025 en daarvan is alles kooiloos.
Ghost madness zit gewoon in een kooi hoor begrijp ik van forumleden.wil hem graag bestellen nu hij nog voor een mooie prijs in de aanbieding is,net als de six box.maar toch twijfel ik,er staan al flink wat bestellingen bij joure(ook producten met kooi)dus wil die stapel niet groter maken eigenlijk😅dilemmaaaaaaaaaaa

Ghost madness zit gewoon in een kooi hoor begrijp ik van forumleden.wil hem graag bestellen nu hij nog voor een mooie prijs in de aanbieding is,net als de six box.maar toch twijfel ik,er staan al flink wat bestellingen bij joure(ook producten met kooi)dus wil die stapel niet groter maken eigenlijk😅dilemmaaaaaaaaaaa
Maar wat heeft de Ghost Madness met de nieuwe artikelen van Wolff te maken

Back
Bovenaan