[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Het antwoord staat al boven je.

Er worden ook nog wel eens nieuwe artikelen toegevoegd, dus waarom zou zo'n nieuw artikel geen mystery jasje aangetrokken kunnen krijgen?

Nee, waarom? Skyward ooit in het normale assortiment gezien? Was toch ook beschikbaar...

En sinds iedereen toch speculaties doet, doe ik ook ff mee. Volgens mij is de Unbeatable momenteel 99.95 adviesprijs... Die denk ik dus 😜
Staat al op meerdere sites voor 59.95. Zowel de unbeatable als de sentinel

Zeg toch duidelijk adviesprijs 😉 Als je de pagina's ff rustig doorgenomen had, had je ook gezien dat het gebaseerd wordt op adviesprijs, ook de enigste aanleiding die je hebt voor de mystery box. Naast het feit dat momenteel Wolff volop aan het assortiment wordt toegevoegd.

Dus gok nog steeds Unbeatable 🙃

Zeg toch duidelijk adviesprijs 😉 Als je de pagina's ff rustig doorgenomen had, had je ook gezien dat het gebaseerd wordt op adviesprijs, ook de enigste aanleiding die je hebt voor de mystery box. Naast het feit dat momenteel Wolff volop aan het assortiment wordt toegevoegd.

Daar zou ik echt heel blij mee zijn. Wat vorig jaar echt een prachtbak. Wat een geweld komt daar uit.

Ik verwacht niet de unbeatable omdat die samen met de Sentinel in de aanbieding is, toch?

Back
Bovenaan