[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Tja wat moet ik van de weekacties denken. Of de standaardprijzen zijn sowieso scherper als de afgelopen jaren of de superscherpe weekacties zijn niet meer zo scherp 🤔

Fire festival normaal €79,00 en nu in de weekactie €75,00. Hetzelfde met de TechnoV. Hier gaat ook maar een paar euro vanaf.

Een paar geleden werd ik bijna elke week verleid om iets te kopen, maar dat heb ik nu niet meer.

Zo genoeg gezeurd. Ben blij dat er weekacties zijn en wellicht word ik nog verrast 😁

Het vuurwerk wordt nou eenmaal duurder, want ja inflatie. Kunnen de winkels en importeurs niet zoveel aan doen. Dan nog maar te zwijgen over de containerprijzen.

Betreft de deals, kom ik zelf niet bij deze winkels omdat het voor mij niet op de route ligt. Echter vind ik de deals gewoon goed, ze hoeven het tenslotte niet te doen.
Het verhaal tussen de verschillende winkels is ook weleens uitgelegd meen ik me te herinneren, waarom het bij de ene winkel wel kan en de andere niet.

Volgens mij had dat te maken met de bunkerinhoud.

Ennnn, het jaar duurt nog wel eventjes. Gaat nog zat moois voorbij komen, dus geen stress en drink een bierfles(je).

Ja, verschil bunkergrootte. Haulie en Joure mega, Pijnacker en Groningen klein(er). Is alsnog wel gewoon een afweging wat je waar aanbiedt, waar dat van afhankelijk is weten enkel de Outlet mensjes zelf. Bv vorig jaar wel Riakeo in Grunn en (tot) nu helemaal 0,0niksnadanoppes :sad:

Ja, verschil bunkergrootte. Haulie en Joure mega, Pijnacker en Groningen klein(er). Is alsnog wel gewoon een afweging wat je waar aanbiedt, waar dat van afhankelijk is weten enkel de Outlet mensjes zelf. Bv vorig jaar wel Riakeo in Grunn en (tot) nu helemaal 0,0niksnadanoppes :sad:
Ook de beschikbaarheid is van invloed. Als er van een product maar een klein aantal beschikbaar is dan is het zeer inefficient om het over alle fillialen te verdelen.

Ik ga weer bestellen hoor! Iemand ervaring met die Event Stars From Universe?
Die is bij de show voor Koningsdag geschoten in Hoogland in 2023. Erg dik. Zie ook Show. Er werd zelfs getwijfeld of alles f2 was, waarbij de delen uit de Stars from Universe er in de show wel uitbeukte…

Back
Bovenaan