[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Was voor mij helaas niet mogelijk om 12:00 toe te slaan, maar ik ben heel blij. Was wel wat puzzelen met budget en al dat moois. Nu o.a. :W shape dominator, fountain 888, monster ride, F.U, bunga, etc. Outlet bedankt!

Was hier ook even puzzelen aangezien er tussendoor kwam dat we vandaag een nieuwe Amerikaanse koelkast moesten aanschaffen, maar toch alvast een bestelling kunnen plaatsten van 3 x het angel's assortiment 6 x 19 schots. De eerste 18 cakes voor dit jaar in de pocket.

Ook hier mijn eerste bestelling geplaatst! en weer 7kg kruit erbij gekregen!

1x Fire Festival
1x Pyroshow Grand Final 198's compound
1x Ultimate City trip

Zag dat de Ultimate City trip en de poker cakes de zelfde waren maar met verschillend prijskaartje.
Dus blij dat ik de city trip heb kunnen aanschaffen voor 115!

Tot de volgende bestelling!

Poeh, de 400 shots total display stond voor €150. Nu staat hij voor €170 in Joure. Gaat wel hard zo in Januari.

Is het mogelijk om een product te bestellen die ik al besteld heb in joure, te bestellen in haulerwijk en die samen met de andere spullen op te halen in joure? Iemand ervaring hiermee?

Net ook maar de eerste bestelling bij Outlet gedaan. Na even een weekendje over een box te hebben nagedacht. Heb ik deze uiteindelijk toch maar genomen kon hem niet laten liggen.

Back
Bovenaan