[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Aanbod in pijnacker is wel vrij klein vind ik. Weinig echte toppers helaas
Vond ik afgelopen jaar ook wel en heb daarom niets besteld. Best jammer want in 2023 hadden ze een mega goed assortiment met scherpe prijzen ( waren ook in 2024 een stuk minder interessant)

• Like
Waarderingen: Wez
De bunkers in Pijnacker zijn ook niet vergelijkbaar met die van Haulerwijk en Joure. Dat het assortiment/aanbod een stuk kleiner is dat is dus logisch.
Groningen net zo. Alle jaren zo, en gewoon iets om te accepteren. Je kunt (en hoeft) niet altijd alles (te) hebben hè :)

Ik heb toch maar een mailtje gestuurd vast... mega willows en branco 2018 zijn veiliggesteld :)
Poooah, als die branco 2018 nog ergens uit de bunker tevoorschijn piept, dan is die goud waard!! Ik ken iemand die heeft er nog eentje liggen, wacht natuurlijk op perfecte omstandigheden.

Outlet kennende hebben ze weer hun uiterste best gedaan op overal de oude voorraden op te kopen om zo een breed assortiment mooie producten tegen zeer nette prijzen online te zetten.

31e ga ik er is goed voor zitten, kom maar op met veel 30mm blokken van Rubro, Magnum en Riakeo💪💪

Hoop dat ze ook weer de combideal van de outlet lijn hebben (Salvo Color stars - Mega sky thunder - Special willow stars). Waren leuke compounds.
En de airbrush.

Heb het topic goed door gespit maar zie op een paar speculaties na, geen tijdstip vermeld staan voor de 31e. ?

Outlet kennende hebben ze weer hun uiterste best gedaan op overal de oude voorraden op te kopen om zo een breed assortiment mooie producten tegen zeer nette prijzen online te zetten.

31e ga ik er is goed voor zitten, kom maar op met veel 30mm blokken van Rubro, Magnum en Riakeo💪💪
Ik heb van die 3 merken wel het eea op m'n lijstje staan dus ik hoop wel wat voor de collectie vast te leggen.

Riakeo: Cupido, Toxic, Extraordinary, Artifical, Zodiac en Elegance
Rubro: Immortal Gold, Transbomber, Sky Symphony, The Big Final, Beast of Burden, Pyroshow Grand Final en Imperial Stars
Magnum/Broekhoff: Philadelphia Spitters, The Showdown, Insane Crown Bomber, Turbo Display Box, Blinking Fermata, Ultimate Mixed Display en 400sh Total Display

Nu maar hopen dat het niet allemaal verkrijgbaar is want dat krijg ik er nooit door bij de directie 🤭

Back
Bovenaan